צפו בתיעוד

צה"ל נערך להריסת בית המחבל שהרג את עמית בן יגאל ז"ל

לוחמי צה"ל מיפו הלילה את ביתו של המחבל נזמי אבו באכר החשוד שהרג את החייל עמית בן יגאל ז"ל, לקראת הריסתו • צפו בתיעוד מפעילות לוחמי צה"ל בכפר יעבד (צבא וביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: דובר צה"ל)

לוחמי צה"ל מיפו הלילה (חמישי) את ביתו של המחבל נזמי אבו באכר החשוד שהרג את החייל עמית בן יגאל ז"ל, לקראת הריסתו.

מדובר צה"ל נמסר: "הלילה מיפו לוחמי צה"ל בכפר יעבד שבמרחב החטיבה המרחבית ״מנשה״ את ביתו של המחבל נזמי אבו באכר, החשוד בהריגתו של לוחם צה"ל, סמל-ראשון עמית בן יגאל ז"ל.

"המיפוי בוצע לצורך בחינת האפשרות להריסת הבית. צה"ל ימשיך לפעול לסיכול הטרור ביהודה ושומרון".

כזכור, בתחילת השבוע הותר לפרסם כי השב"כ, צה"ל ומשטרת ישראל, הצליחו לפענח את פיגוע השלכת האבן על החייל עמית בן יגאל. מדובר בתושב הכפר יעבד, בן 49 והוא מתגורר במבנה ממנו הושלכה האבן אשר פגעה בחייל.

האב, ברוך בן יגאל, בראיון ל'כיכר השבת' (תמונה: פלאש 90)

המחבל נעצר על ידי לוחמי צה"ל וכוחות שב"כ במהלך מבצע מעצרים רחב במרחב החטיבה המרחבית "מנשה", מיד לאחר האירוע.

בחקירת השב"כ עלה, כי החשוד השליך את האבן מגג ביתו בליל האירוע בו נהרג החייל ז"ל. תוצרי החקירה מועברים לידי התביעה הצבאית לטובת הגשת כתב אישום.

מהשב"כ וצה"ל נמסר: "צה"ל וכוחות הביטחון ימשיכו לפעול לשמירה על הביטחון במרחב ויפעלו לסיכול ניסיונות פיגוע וללכידת מחבלים. כוחות הביטחון ימשיכו לפעול בנחישות על מנת להביא לדין את כלל המעורבים בפעילות טרור נגד אזרחי ישראל וחיילי צה"ל".

מפקד החטיבה המרחבית "מנשה", אלוף-משנה יאיר פלאי אמר: "בחטיבה המרחבית 'מנשה' נערך בשבועות האחרונים מבצע ממושך וממוקד בכל שעות היום והלילה, במטרה לסגור מעגל על המחבל שחשוד בהריגת סמל-ראשון עמית בן יגאל ז״ל. מבצע זה נערך בשיתוף פעולה של כוחות הביטחון, בהובלת סיירת גולני. נמשיך לפעול בכל דרך אפשרית על מנת להבטיח את ביטחונם של תושבי הגזרה, ואת הבאתם לדין של אלו שינסו לפגוע בו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר