לאחר הסירוב להליכה לבוררות

ה'וועד העליון' בסאטמר במכתב חריף: "כת עושי פרעות"

שעות לאחר החלטת המשטרה לסגור את ביהמ"ד סאטמר ב"ב ל-30 יום יוצאים חברי ה'וועד העליון' בחסידות במכתב חריף ונוקב שמכוון בראש ובראשונה כנגד מתנגדי ההנהלה (אנ"ש)

שימי שפר | כיכר השבת |
(SOS Images)

שעות לאחר החלטת המשטרה לסגור את בית המדרש סאטמר בבני ברק לשלושים יום יוצאים חברי ה'וועד העליון' בחסידות סאטמר במכתב חריף ונוקב שמכוון בראש ובראשונה כנגד מתנגדי ההנהלה.

במכתב כותבים חברי הוועד "בדבר המחלוקת הקשה שקהילתנו הקדושה נקלעה ובעוונותינו הרבים ההבערה ללה"ב יצאת עד שהגיעו לבזיון וחילול בית המדרש זה פעמים רבות, ובפרט לאחרונה בחג השבועות, האחרון וכן בשבת שלאחר מכן ע"י מעשים שנעשו ע"י קבוצת מהרסי קהילתנו, בעלי ריב ומדון, עושי פרעות ואלימות, ובפרט כעת כאשר המשטרה מאיימים לסגור את שערי בית המדרש אם לא יגיעו לעמק השווה בדין תורה".

על כן בקשתינו, ממשיכים וכותבים חברי הוועד. "הפרדו נא מעל האנשים האלו החטאים בנפשותם, הזמן גרמא והדבר תלוי בידכם לשים קץ וסוף לכל המחלוקת הקשה הבוערת שם, להטות שכם ולתת יד ועזרה שיוכלו לסיים את הדין ודברים בבית דין חשוב של שומרי תורה והלכה, בכדי שחס ושלום לא יצטרכו לנעול דלתות העזרה".

לסיום מדגישים חברי הוועד בחריפות כי "הנהלת המוסדות עשתה ככל שבידם לפנים משורת הדין לסדר העניין בדרכי שלום, ועל פי הוראתנו הם כבר חתמו ללכת לבוררות כראוי ליראי ה', ואף הסכימו להצעה של הרה"ג רבי יצחק זילברשטיין להיות השליש, ומצד שני כת עושי פרעות ואלימות זה זמנים טובא, הם נמנעו מלחתום על כל סוג של בוררות בתירוצים ואמתלאות שונים ומשונים, ובמטרה ברורה להשיג תוצאות ע"י מעשיהם המושחתים, ובזה הם גורמים ישירות לביצוע הסגר של המשטרה על שערי בית המדרש".

המכתב החריף

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר