איך לבחור מלון שיהיה מתוק, עסיסי, בשל ומוכן לאכילה

האם זה רק אנחנו או שבחירת המלון האידאלי תמיד קצת מפחידה? (כולם נראים בדיוק אותו דבר - וכולנו "נפלנו" לפחות פעם אחת בחיים על אחד תפל.) הנה המדריך לבחירת המלון המושלם (אוכל, באנו לעזור)

כיכר אוכל | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

מלון הוא אחד הפינוקים הכי מהנים של הקיץ, אבל האם זה רק אנחנו או שבחירת המלון האידאלי קצת מאיימת? (כולם נראים בדיוק אותו דבר - וכולנו "נפלנו" לפחות פעם אחת בחיים על אחד תפל.) הנה המדריך לבחירת מלון כך שיהיה בשל ומוכן לאכילה מיד כשאתם חוזרים הביתה איתו מהחנות.

כיצד לבחור מלון:

זו הפעם היחידה שיש לכם אישור לגעת ואף לרחרח את הפרי במכולת. למה? מכיוון שניחוח ותחושה הם שני האינדיקטורים הטובים ביותר למלון בשל.

הריחו: למלון רך יהיה ניחוח מתוק על פני כל שטחו. על פי המדען הקולינרי הרולד מקגי, עליכם לשאוף אותו אל ריאותיכם ואם ריחו מותסס או סתם רע, כנראה שהוא בשל יתר על המידה.

הרגישו: התרחקו ממלונים שיש להם כתמים עכורים כלשהם, שהם סימני ריקבון. מלון טוב ירגיש יציב אך לא קשה כאבן. לחצו בעדינות על קצהו - אם הוא רך מדי, סימן שעבר זמנו. המלונים הכי טעימים ירגישו גם כבדים בגודלם וישמעו חלולים כשתקישו עליהם.

כיצד לאחסן מלון בשל (או לא בשל):

אם עלה בידכם להביא הביתה מלון בשל, אשריכם! עכשיו הכניסו אותו למקרר באופן מיידי. ניתן לשמור מלון בשל במקרר עד חמישה ימים לפני האכילה.

אם המלון לא ממש מוכן לפריסה ולהגשה, אל דאגה. פשוט שמרו אותו על השיש בטמפרטורת החדר במשך יומיים או שלושה ובדקו מדי יום את התקדמות הבשלתו.

האם מלון מתרכך לאחר החיתוך?

חשבתם שהמלון שלכם היה מוכן, פרסתם אותו ואז גיליתם שהוא קשה ונטול טעם. אי אפשר פשוט לעטוף אותו ולחכות כמה ימים עד שיבשיל? למרבה הצער, לא. ברגע שמלון נחתך, הוא לא מבשיל יותר. אבל אל תזרקו אותו לפח עדיין! תוכלו לנסות להשתמש בו בשייקים, לחתוך אותו לרוטב סלסה או אפילו לצלות אותו כדי להוציא חלק מהמתיקות הטבעית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר