"נכנע לטרור"

למרות הקמפיין, גם גנץ יעביר כסף לחמאס

כפי שנהגו שרי הביטחון לפניו ולמרות הבטחת הבחירות, גם בני גנץ אישר העברת מיליוני דולרים לארגון הטרור העזתי • גולדין: "הוא מתחיל את תפקידו בכניעה מול חמאס" (חדשות)

(צילום: Marc Israel Sellem/POOL)

שר הביטחון בני גנץ, אישר העברת 50 מיליון דולר מקטאר לחמאס - כך עולה מדיווח המתפרסם הבוקר (שני) העיתון הלבנוני אל-אחבאר המקורב לחיזבאללה.

הכסף, יועבר בשתי פעימות - ובתמורה, הבטיחו בארגון הטרור העזתי לעצור שוב את שיגורי בלוני התבערה, אותם חידשו שוב בימים האחרונים אחרי חודשים של שקט.

יצוין כי בתקופת הבחירות, תקף בני גנץ את ראש הממשלה בנימין נתניהו על העברת הכסף לחמאס, והבטיח כי לא יעשה זאת, ולא יפקיר את תושבי הדרום.

הבטחת הבחירות של גנץ (דוברות המפלגה)

במשרד הביטחון אמרו לחדשות 12 כי מנגנון העברת הכספים השתנה, וכעת הוא מסומן לפי תעודות זהות ולא הולך לטרור. המחלוקת היא האם זה החל עם כהונת גנץ או היה עוד קודם.

בתגובה לדיווח, משפחת גולדין, שבנם הדר מוחזק בעזה תקפה את גנץ: "הוא אכזבה גדולה עבורינו", מסרו ההורים השכולים, לאה ושמחה.

"גנץ כיהן כרמטכ"ל צה"ל במלחמת 'צוק איתן' והוא המפקד שהשאיר את בננו הדר בשבי חמאס. במקום להעמיד בראש את ערכי צה"ל והחזרת לוחמים משדה הקרב הוא מתחיל את תפקידו כשר ביטחון בכניעה מול חמאס".

הם הוסיפו, "גנץ התחייב בפני הציבור וגם בפגישות ובשיחות אישיות איתנו כי ברגע שיקבל תפקיד משמעותי יפעל להשבת החיילים והאזרחים הנמצאים בידי חמאס".

ההורים תקפו: "גנץ הוא אכזבה גדולה עבורנו. יש מרחק בלתי נתפס בין האמירות וההצהרות לבין המעשים שלו. העברת 50 מיליון דולר לחמאס והמשך הפקרת הבנים היא ביזיון לגנץ ששימש כרמטכ"ל מלחמת צוק איתן ושילח את הדר ואורון להילחם בעזה והפקיר אותם בשבי חמאס כבר כמעט 6 שנים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר