מפתיע

ח"כ מיש עתיד שיתף פעולה עם הרב דוד שמידל

"שיתפתי פעולה עם אתרא קדישא והרב שמידל בניגוד לעמדת רשות העתיקות", חשף היום במהלך דיון בוועדת הכספים מפקד לשעבר, שכיום מכהן כח"כ במפלגה של לפיד (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הרב דוד שמידל (צילום: דודי פרידמן, מתוך ויקיפדיה)

הסערה בציבור הערבי בישראל בעקבות כוונתה של עיריית תל אביב יפו להקים מבנה לדרי רחוב בעיר, על שטח בו נמצאים שרידיו של בית עלמין "אל-אסעאף" מהמאה ה-18 מקבלת טוויסט מפתיע.

ח"כ מיקי לוי מ"יש עתיד", שכיהן כמפקד מחוז ירושלים, חשף במהלך דיון בוועדת הכספים כי הוא עצמו יצר קשר עם הרב דוד שמידל יו"ר "אתרא קדישא" על מנת למנוע חילולי קברים של יהודים, וכי היה מצפה שגם במקרה זה ינהגו בכבוד לקברי מוסלמים.

ח"כ אחמד טיבי הודה לח"כים החרדים שגינו את השחתת הדברים ואמר: "זה ציפור הנפש שלנו, אני מודה לך (משה גפני) לאזולאי ולבן צור שהוצאתם גילוי דעת. הציבור שלנו רוצה שלא יפגעו ברגשות שלו. מבקש שגם אנשים שהם לא חרדים יגידו את דעתם".

מיקי לוי מיש עתיד סיפר: "בתפקידי כממ"ז ירושלים שיתפתי פעולה עם אתרא קדישא והרב שמידל באשר לקברים של יהודים בכל הארץ, למרות שזה עלה מיליונים".

עוד אמר לוי: "איפה שאתה רוצה הייתי מעורב. שיתפתי פעולה עם אתרא קדישא בניגוד לעמדת רשות העתיקות".

"אני מבקש מהמדינה להתערב בסכסוך הזה אינני יודע אם יש שם בית קברות, אבל צריך למצוא פתרון כפי שמצאנו פתרון לקברים של יהודים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר