ילדים והוריהם

חרדים הפגינו בניו יורק: "לסיים את השיגעון; לפתוח גינות"

יהודים מניו יורק, הזועמים על החלטתו של ראש העיר ביל דה בלאזיו לאסור על יציאת הילדים לשחק בפארקים העירוניים בשל סכנת הקורונה לדבריו - יצאו למחות נגד המהלך (חרדים)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: מתוך טוויטר)

עשרות ילדים והוריהם, לצד עסקנים מקומיים, השתתפו במחאה נגד ראש עיריית ניו יורק ביל דה בלאזיו, על כך שהוא מותיר בתוקף את איסור פתיחת הפארקים בשל סכנת נגיף הקורונה.

"אל תשאיר ילדים מאחור. לפתוח את משחקי המשחק עכשיו!", הם קראובגינת קולברט שבשכונת מידווד, והסבירו: "גני שעשועים וחצרות בתי ספר הם צורך חיוני עבור הילדים, שחייבים מקום בטוח לשחק בו".

העסקנים - בהם שמחה אייכנשטיין, המייצג את בורו פארק ב'מחוז 48' בניו יורק - טענו כי "הילדים שהיו דחוסים בבתיהם במשך מספר חודשים, זקוקים כעת להקלה".

"מכיוון שחופים ופארקים גדולים אחרים ברחבי העיר פתוחים לקהל, יש לאפשר גם לגני שעשועים קטנים יותר בשכונה להיפתח מחדש. את האחריות על לקיחת ילדינו לגני השעשועים למרות הקורונה, אנחנו לוקחים על עצמנו", הצהירו הוריהם.

ילדי ויליאמסבורג מחו בסוף השבוע: "רוצים קעמפ" (צילום: מתוך טוויטר)

הסנאטור שמחה פלדר הוסיף: "במקום שהילדים ישחקו בחוץ ברחובות, במקומות שאינם בטוחים, הם צריכים להיות בגינות המשחקים, כאלו שאנחנו יודעים שהם בטוחים".

אייכנשטיין אמר: "אני קורא לראש העיר דה בלאזיו לסיים את השיגעון, ולתת לילדים שלנו מיד את הדבר היחיד שהם מבקשים: גני שעשועים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר