"שתיבדק אצל מומחה"

גילת בנט: יש לי מידע שבן גביר סוכן שב"כ

בכתב הגנה שהגישה הערב גילת בנט, רעייתו של נפתלי בנט, היא טוענת כי בן גביר הוא סוכן שב"כ. בן גביר בתגובה לבנט: "אני מציע שבנט תיבדק אצל מומחה לסכיזופרניה". צפו בדיווח ב'חדשות 13' (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Yossi Zeliger/Flash90)

בכתב הגנה שהגישה הערב (שני), גילת בנט, רעייתו של חבר הכנסת ושר הבטחון לשעבר, נפתלי בנט, היא טוענת כי בן גביר הוא סוכן שב"כ, כך דווח בחדשות 13.

על פי הדיווח, בנט הגישה כתב טענה, לאחר שנתבעה תביעת דיבה על ידי עורך הדין איתמר בן גביר, אותו האשימה בפוסט חריף בפייסבוק, לפני הבחירות כי הוא סוכן שב"כ.

בכתב ההגנה שלה נכתב: "למרות שבן גביר מציג חזות של איש ימין קיצוני כלפי חוץ, הוא מופעל מזה שנים ארוכות כסוכן מטעם שב"כ ומטרתו לאסוף מידע על פעילי ימין קיצוניים".

בדיווח ב'חדשות 13' נאמר כי בנט משווה את בן גביר לסוכן השב"כ אבישי רביב שכונה 'שמפניה'. חסון מדגישה כי טרם ברור אם המידע אליו נחשפה בנט קשור לכהונתו של בעלה, נפתלי בנט, כשר הבטחון.

איתמר בן גביר בתגובה טען בתגובה: "‏1. נפתלי בנט וגילת לחוצים מאוד שגילת תעלה לדוכן העדים במסגרת תביעת לשון הרע שהגשתי נגדה, נפתלי מבין שגילת תצטרך להיחקר בין היתר על סכסוכי השכנים, ההדלפות מלשכת נתניהו חוסר הנאמנות לימין ועוד כהנה וכהנה לכן תחת הסתתרות מאחורי כתב הגנה (שבנט סבורה שמקנה לה חסינות להטיל רפש)".

"2. הם משמיצים ומכפישים כאילו הציבור לא זוכר שכאשר אני נאבקתי בעינויים של אנשי שבכ בנט נתן לה..זה לא יעזור למשפחת בנט. גילת תיחקר ותצטרך לשלם". "נ.ב", הוסיף בן גביר, "רק לא מזמן בנט טען שאני נגד המדינה ונגד צה"ל אז אני פתאום סוכן שב"כ?? ייתכן ואצטרך לשקול לבקש שבנט תיבדק אצל מומחה לסכיזופרניה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר