מונולוג • צפו

משה אבוטבול סיפר: בגלל ה'רב-קו', בני כמעט פרץ בבכי

בשאילתה שהגיש חבר הכנסת משה אבוטובול מש"ס, בנושא אי הטענת הרב קו על ידי נהגי האוטובוסים, פצח אבוטבול במונולוג אישי על איך הבן שלו כמעט ופרץ בבכי • צפו (חרדים)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נהג אוטובוס בקורונה. למצולמים אין כל קשר לכתבה (צילום: חיים גולדברג)

חבר הכנסת משה אבוטבול מש"ס, פנה היום (שני) בשאילתה לסגן שרת התחבורה ח״כ אורי מקלב, בנושא הטענת כרטיסי רב קו, במהלך השאילתה, סיפר אבוטבול על בנו שכמעט פרץ בבכי.

בשאילתה למקלב אמר אבוטבול: "הנהגים בתחבורה ציבורית לא מטעינים יותר את כרטיסי הרב-קו באוטובוס, ובעוד בציבור הכללי ניתן להטעין זאת באמצעות סמארטפונים, בציבור החרדי זה לא קיים, ולכך חשוב שמשרד התחבורה ימצא להם פתרונות אחרים".

אבוטבול הוסיף מונולוג מרגש: "הבן שלי, ממש לפני יומיים, כמעט פרץ בבכי כשהוא בא לנהג אוטובוס בבית שמש עם שטר של 50₪ כדי לקבל שירות".

"ואז", מתאר אבוטבול, "אותו נהג צרח עליו בצרחות אימים: אל תבוא לפה, יש אפליקציות, יש דברים. בני לא יודע מה פירוש המילה "אפליקציה", הוא בדרכו לתלמוד תורה, וקיבל כזו שטיפה".

במענה לשאילתה, השיב מקלב: "ראשית, זו שאלה של התנהגות נהגים. אני חושב שזה חלק מהדברים שצריכים להיות לנגד עינינו - אופן האכיפה ואופן הפיקוח שיש לנו על נהגים".

"לצערי", הוסיף מקלב, "במשרד התחבורה אין היום את מנגנון האכיפה והענישה ואין היום גורם הרתעה, לא לחברות ולא לנהגים. יש מידה של קנסות, אבל זה פחות אפקטיבי מכפי שאנחנו רוצים שזה יהיה".

לסיכום, אמר מקלב: "אנו מודעים לבעיה וכשיוצאים עם חדשנות טכנולוגית, וכל דבר אחר, כל תוכנית חדשה, אנחנו לא פעם משאירים ציבור שלם שלא יודע להתחבר. זה חלק מתפקידינו, ואת זה אנחנו נעשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר