בני ברק

תלמיד בישיבה חלה בקורונה; עשרות בבידוד

תלמיד בישיבת 'בית מדרש עליון' בבני ברק נחשף כחולה קורונה חיובי, עשרות נשלחו לבידוד • בישיבת 'היישוב החדש' בתל אביב תלמיד קיבל הבוקר תשובה חיובית (חדשות, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
ישיבת היישוב החדש בתל אביב (צילום: ללא קרדיט)

עשרות מתלמידי ישיבת 'בית מדרש עליון' בעיר בני ברק נחשף בתחילת השבוע כחולה בנגיף הקורונה. לאחר שמנהלי הישיבה בדקו עם מי הבחור שחלה נפגש - עשרות מתלמידי הישיבה נשלחו לבידוד.

לדברי אחד מאנשי הצוות בישיבה, הישיבה לא פעלה לפי 'מתווה הקפסולות', שכן המתווה לא יכול להיות מיושם בישיבה בה בית המדרש והפנימייה ממוקמים במקומות שונים.

כמו כן, בישיבת 'הישוב החדש' בתל אביב, תלמיד קיבל הבוקר תשובה חיובית לקורונה, מה שהוביל את הנהלת הישיבה להודיע לתלמידים לחזור לביתם.

ישיבת היישוב החדש בתל אביב

עוד נודע ל"כיכר השבת", תלמידה כיתה ה׳ בבית הספר החרדי 'בית יעקב - בית הילד' בת"א קיבלה הבוקר תשובה חיובית לקורונה, מה שהוביל לסגירת בית הספר.

כזכור, כפי שדווח לראשונה ב'כיכר השבת', ישיבת 'ראשית חכמה' נסגרה ביום ראשון, לאחר ששני תלמידים בישיבה נמצאו חיוביים לנגיף הקורונה.

בסוף השבוע שעבר נודע למנהלי הישיבה, כי אחד מהתלמידים ששהה בפנימיית הישיבה נמצא חיובי לקורונה, וחברו ששהה עמו נדבק אף הוא בנגיף. בשל כך, החליטו בהנהלה להודיע לתלמידים על סגירת הישיבה עד להודעה חדשה.

לדברי גורם בהנהלת הישיבה, הבחור שנחשף כחולה קורונה נכנס לפנימייה, ככל הנראה, ללא אישור שכן הוא לא מופיע ברשימת שלושים התלמידים. בישיבה מעריכים כי הבחור, שלא ידע שהוא חולה בנגיף, הדביק את חברו לחדר.

כגורם בכיר העוסק בנושא נגיף הקורונה במגזר החרדי התייחס השבוע ל'מתווה הקפסולות' בעולם הישיבות וטען, כי נראה שהמתווה לקראת קריסה. לדבריו, הישיבות מקפידות פחות, אחרות פותחות ללא המתווה וגם בישיבות הפותחות לפי המתווה - לא מעט מהבחורים לא מקפידים על ההנחיות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר