האסון בסקווירא

הרוגי התאונה הקטלנית: ר' אריה שמואל דייטש וחתנו ר' שלמה ברינהאק ז"ל

אבל בחסידות סקווירא עם היוודע הבשורה הקשה על לכתם בטרם עת של רבי אריה שמואל דייטש ז"ל וחתנו האברך רבי שלמה בירנהאק ז"ל, שנהרגו בתאונה המחרידה בדרך לשמחה משפחתית (בעולם)

שימי שפר | כיכר השבת |
זירת התאונה (צילום: ללא קרדיט)

אבל כבד בחסידות סקווירא עם היוודע הבשורה הקשה על לכתם בטרם עת של שניים מחשובי החסידים, רבי אריה שמואל דייטש ז"ל בן 45, וחתנו האברך רבי שלמה בירנהאק ז"ל, בן 25.

השניים נהרגו הלילה (שלישי) בתאונת דרכים מחרידה בסמוך לשיכון ניו סקווירא שבניו יורק, בעת שהיו בדרכם לשמחה משפחתית בבורו פארק, ועשרה נוסעים נוספים נפצעו בדרגות שונות, אחד מהם במצב אנוש.

רבי אריה שמואל ז"ל הוא בנו של הרה"ח ר' משולם דייטש מוויליאמסבורג, וחתנו של רבי משה ברגר. בחסידות סקווירא כולם הכירו את המנוח כאיש שכל חייו תורה ועבודה, אדם שהיה מגדולי החסידים שעסק רבות בענייני חסידות.

חתנו ר' שלמה בירנהאק ז"ל שנהרג אף הוא בתאונה הקשה, הוא בנו של הרה"ח ר' יוחנן, ומכריו מספרים על אדם שכל חייו תורה והלכה, שהיה גורם לכל הנמצאים סביבו להיות תמיד בשמחה, ומחשובי האברכים בחסידות.

יצויין כי רעייתו של ר' שלמה נפצעה אף היא בתאונה ומצבה מוגדר אנוש, ומסע ההלוויה של בעלה התקיימה במהלך הלילה ברחבת בית המדרש בשיכון סקווירא.

בחסידות קוראים לציבור להתפלל ולעורר רחמי שמיים מרובים עבור הפצועים בני המשפחה.

רעייתו של ר' שמואל ז"ל, האישה אסתר בת רבקה ובתה, אשתו של ר' שלמה ז"ל האישה דבורה יהודית בת אסתר, ועל יוכבד בת אסתר, טראני בת אסתר, חיה רייזל בת אסתר, צפורה בת אסתר, יוטל בת אסתר, חנה סימא בת אסתר, בלומא בת שבע בת אסתר לרפואה שלימה.

התמונה בכתבה הופצה ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בסרטון נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר