הפרשן חשף

פלסטינים שהתראיינו לצבי יחזקאלי - נעצרו

צבי יחזקאלי ראיין פלסטינים שהביעו תמיכה בהחלת הריבונות הישראלית על יו"ש. המודיעין הכללי של הרשות הפלסטיני עצר אותם, במטרה להשתיק את התמיכה הפומבית בישראל (בארץ)

(צילום: כיכר השבת)

בסדרת כתבות במהדורה המרכזית של חדשות 13 הביא צבי יחזקאלי מרואיינים פלסטינים התומכים בהחלת הריבונות הישראלית על יו"ש. היום (רביעי) סיפר יחזקאלי כי הם נעצרו על ידי המודיעין הכללי של הרשות הפלסטינית.

אחד מהפלסטינים אמר מול המצלמה: "אני מהכפר ג'בע. אני רוצה שתושבי הכפר ישמחו. הם כפופים היום לרשות והם רוצים את נתניהו ולא אף אחד אחר, הם רוצים תעודת זהות ישראלית".

"עדיף פי מיליון שישראל תהיה אחראית על כל השטח. אנחנו מוכנים להיות תחת הנעליים הצבאיות של הישראלים ולא תחת הראש של אבו מאזן", הוסיף פלסטיני אחר.

בראיון היום אצל אראל סג"ל ואבי יששכרוף ב-103FM סיפר יחזקאלי, "נהיה בלגאן עצום מזה. אני מקבל כל כך הרבה הודעות מהמשפחות, כל אלה שהתראיינו לכתבה, בין אם אחד בפנים גלויות שלא אמר כלום נגד הרשות ובין אלה שטושטשו - לקחו את כולם".

יחזקאלי בראיון לאולפן 'כיכר השבת' (ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

"בערך 6 בני אדם שסך הכול אמרו שהם מעדיפים ת"ז ישראלית, ושהרשות מועכת אותם ובוזזת להם את הכסף. הם כרגע במתקני העינויים של הרשות וזה פשוט נורא".

הוא סיפר, "הסתובבתי עם מצלמה וכל מי שפגשתי בצומת או נקודת פריקת פועלים, שם תפסתי. זה פשוט נורא, היו את החבר'ה מערבית לגוש עציון, מהיציאה לגוש לשפלה שאמרו – 'למה צריך מצלמה נסתרת, בוא נדבר גלוי שאנחנו נשמח להיות כמו ערביי ישראל', והם הראשונים שנעצרו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר