לא שגרתי • צפו

כוכב רשת מאיחוד האמירויות פונה בעברית: "לא לסיפוח"

כוכב רשת מאיחוד האמירויות בשם לואי אשאריף, הוציא סרטון מיוחד בשפה העברית, לבקשת שגריר איחוד האמירויות בארה"ב, נגד החלת הריבונות על ההתיישבות • צפו (בעולם)

(צילום: מתוך הטוויטר של כוכב הרשת)

כוכב רשת מאיחוד האמירויות בשם לואי אשאריף, הידוע בסרטונים שלו בעברית, קיבל טלפון משגריר איחוד האמירויות בוושינגטון, ובפיו בקשה כי יפיץ סרטון בשפה העברית נגד הסיפוח ובעד ההידברות.

כידוע איחוד האמירויות, מתנגדת לתוכנית הסיפוח של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, ומנסה למנוע את המהלך, בין היתר באמצעות ניסיון של להשפיע על דעת הקהל הישראלי, דרך כוכב הרשת הפופולרי.

וכך פותח הכוכב את דבריו: "השגריר בארה"ב, יוסף אל עוטבייה, נאם ושיגר מסר לרחוב הישראלי (באמצעות טור ב'ידיעות'), הוא פנה ללב האוכלוסייה הישראלית, בתור המדינה המובילה במחקר, תעשייה וטכנולוגיה מדעית, הוא רוצה להבטיח לישראלים אזור בטוח".

הכוכב ממשיך בסרטון ומסביר למה תוכנית הסיפוח לא תעשה טוב לישראלים: "סיפוח בקעת הירדן והשטחים הפלסטיניים, מהווה איום אמיתי על השלום, נאומי הפופוליזם על סוגיית הסכסוך בין הפלסטינים ליהודים, מעולם לא פתרו את הבעיה".

"לכן, איחוד האמירות הערביות, פנו ישירות לרחוב הישראלי - באמצעותי, כדי שמזרח התיכון תהפוך לאזור של הצלחה בינלאומית בשלום וללא מלחמות, ההזדמנות עדיין אפשרית. אך סיפוח הירדן והשטחים הפלסטיניים, תעשה לא טוב לשלום המתקרב על ידי איחוד האמירויות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר