מעקב ממושך

אחרי התעללות פלסטינית אכזרית: בעלי החיים ניצלו

המנהל האזרחי ורשות הטבע והגנים ערכו היום מבצע חילוץ של בעלי חיים שנכלאו באופן בלתי חוקי, והצילו כך את חייהם של שני דורבנים, כלב ציד ושלושה צבאים צעירים (בארץ)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום: מתפ"ש)

נציגי שמורות הטבע במנהל האזרחי, בשיתוף קציני מנהלת התיאום והקישור בעוטף ירושלים ובליווי החטיבה המרחבית בנימין - הובילו היום (חמישי) מבצע להצלת מספר בעלי חיים, אשר נכלאו באופן בלתי חוקי באזור עוטף ירושלים.

בתום מעקב שניהלו במשך מספר שבועות באזור, אחר מספר פלסטינים אשר כלאו באכזריות בעלי חיים באופן בלתי חוקי לצורך מכירתם בשוק, פשטו הפקחים עם הכוחות המלווים, על המתחם בו נכלאו בעלי החיים.

הודות למבצע, חולצו מספר בעלי חיים, ביניהם שלושה צבאים צעירים, שני דורבנים וכלב ציד. כמו כן, הוחרמו מלכודות שנמצאו במקום. מבצעי העבירה, נלקחו להמשך חקירה משטרתית.

הצלת חמורים משוטטים. ארכיון (צילום: אייל בן גיאט, רט"ג)

קמ"ט שמורות טבע נפתלי כהן מסר: "מבצע חשוב זה נעשה במטרה למנוע את המשך ההתעללות בבעלי החיים, שנכלאו בצורה מכפירה ואכזרית. אני מברך על העשייה שמוביל המנהל האזרחי במסגרת האכיפה למניעת צייד לא חוקי של חיות בר באזור יהודה ושומרון".

"היחידה שלנו מקיימת באופן שוטף שורה ארוכה של פרויקטים לשימור החי והצומח, ואנו נוסיף לפעול למען שמירה על החיים והטבע באזור כולו", אמר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר