"מלחמת היהודים"

דרעי: "הנציגים בירושלים יצטרכו להסיק מסקנות אישיות"

השר אריה דרעי מתכוון לעשות סדר בקרב בין נציגי ש"ס בעיריית ירושלים: "הציבור הספרדי מפסיד ממלחמות היהודים. הם יצטרכו להסיק מסקנות אישיות ולתת לאחרים לעשות את העבודה" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
השר אריה דרעי (צילום: כיכר השבת)

יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, מתכוון להשליט סדר בין חברי מועצת עיריית ירושלים מטעם ש"ס וזאת לאחר חודשים ארוכים של ניסיונות לאפשר לצדדים להגיע להסכמות ולהפסיק את העימות הפנימי.

קראו עוד: תככים ומלחמת אחים: מה קורה בסיעת ש"ס בי-ם?

"השתדלתי לא להתערב", אמר דרעי בשיחות שקיים לאחרונה בנושא: "רציתי לאפשר להם לעבוד ולהתגבר על המשקעים מהעבר, זה לא הלך. גם ניסיון לערב גורמים מבחוץ - לא צלח. לא ייתכן שדווקא בתקופה הזו, שש"ס בירושלים פורחת - הציבור הספרדי מפסיד ממלחמות היהודים"

בשיחה אחרת שקיים עם גורם המעורה בנושא, אמר דרעי: "אני מתכוון בקרוב לעשות סדר. הם חייבים ללמוד לעבוד יחד, אם זה לא יקרה, הם יצטרכו להסיק מסקנות אישיות ולתת לאחרים לעשות את העבודה. בסוף יש לנו אחריות ציבורית ואי אפשר להמשיך כך.

"אני לא מוכן בשום אופן שהמצב יימשך כך", סיכם דרעי.

באשר להחלטת דרעי שחתנו, רוני דהן, יעזוב, מסביר מקורב לשר: "אריה מאוד נפגע, באופן אישי, מהיחס שרוני קיבל בעירייה, מהממונים עליו, ולכן הורה לו לעזוב וגם כדי שיוכל לעבוד באופן חופשי".

הדיווח ב'כיכר השבת'

גורם בכיר המעורה בעימותים בעירייה, אמר ל'כיכר השבת: "אי אפשר להטיל את האחריות על נציג אחד, בסוף כולם אחראים למצב, נכשלנו כסיעה. המלחמה הפנימית הזו היא כישלון של כולם".

מוקדם יותר דווח ב'כיכר השבת' כי עימות הפנימי דולף לעתים החוצה, אך לרוב נשמר בין כותלי כיכר ספרא. כשמנהלי מוסדות ספרדיים בירושלים מגיעים לבקש את עזרת הנציגים - אז הם ייחשפו לעימות הפנימי בסיעה.

הקרב בסיעה מתסכל את יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, שמודע למצב הבלתי נסבל בסיעה המקומית בעיר הבירה. דרעי הורה בשבוע האחרון לחתנו, רוני דהן, לפרוש מתפקידו כמנהל סיעת ש"ס בירושלים.

לצד הרכילות והיריבות המקומית, המפסידים הגדולים מהעימות הפנימי הם הציבור ומנהלי המוסדות, הנאלצים לתמרן בעימות הפנימי בזמן שהם נזקקים לעזרת העירייה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר