ההצבעה עם החרדים

'כחול לבן' תחת מתקפה; "חוצפה להצביע נגד החופש שלנו"

חברי הכנסת של 'כחול לבן' תחת מתקפה חריפה של האופוזיציה וארגונים אנטי-דתיים, בעקבות הצבעתם יחד עם המפלגות החרדיות, נגד הפעלת תחבורה ציבורית בשבת (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
גנץ ולפיד. ארכיון (צילום: Gili Yaari / Flash90)

חברי הכנסת של 'כחול לבן' נמצאים תחת מתקפה חריפה של האופוזיציה וארגונים אנטי-דתיים, בעקבות הצבעתם בשבוע שעבר יחד עם המפלגות החרדיות - נגד הפעלת תחבורה ציבורית בשבת, כחלק מהמחויבות הקואליציונית.

מי שמוביל את הקמפיין נגד 'כחול לבן' הוא יו"ר האופוזיציה ויו"ר 'יש עתיד', ח"כ יאיר לפיד לצד אנשי מרצ ותנועות לחופש דת המפעילות קמפיין אגרסיבי ברשת נגד אנשי 'כחול לבן'.

העימות הגיע לשיא בשבת האחרונה, לאחר שחברת הכנסת מיקי חיימוביץ שיתפה עם עוקביה תמונה מטיול בחרמון, וחטפה מתקפה מ'ישראל חופשית': "תראו איזו חוצפה להצביע נגד החופש שלנו בשבת, ולנצל את מעמדה כדי לנסוע בשבת על חשבונינו".

יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד כתב אתמול: "מי יבקר היום את הנכדים שלו, ומי לא יכול? אם השר גבי אשכנזי רוצה לבקר את הנכדים שלו, הוא יכנס למכונית הממשלתית שלו וייסע אליהם. אותו דבר לגבי השר אלון שוסטר, וחברת הכנסת מיקי חיימוביץ', וח"כ איתן גינזבורג, בעצם כל השרים והח"כים של כחול לבן. כל האנשים שבניגוד לכל הבטחה שנתנו הצביעו השבוע נגד תחבורה ציבורית בשבת".

ברשתות החברתיות, תוייגו חברי הכנסת של 'כחול לבן' באלפי פוסטים ותגובות משמיצות, חלקן לכאורה מופעלות על ידי עמותות המובילות את יוזמת התחבורה ציבורית בשבת - הגורמת לחילול שבת המוני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר