יצא בזול

פרשת אישורי הקורונה: פרופסור איתמר גרוטו ננזף

המנכ"ל החדש של משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי נזף במשנה שאישר למיליארדר להיכנס לארץ ללא צורך בבידוד, אך קיבל את התנצלותו, ולכן לא ינקוט נגדו בהליכים נוספים (אקטואלי)

(צילום: Flash90)

מנכ"ל משרד הבריאות הנכנס פרופסור חזי לוי, נזף היום (ראשון) במשנה למנכ"ל המשרד, פרופסור איתמר גרוטו, בגין האישור שהעניק למיליארדר טדי שגיא להיכנס לישראל ללא צורך בבידוד.

"קודמי בתפקיד פנה אליך עוד באותו היום בבקשה לקבל את התייחסותך, ולמחרת שלחת התייחסות מפורטת שבה הסברת את הדברים מנקודת המבט שלך, והתנצלת על האופן שבו התנהלת במקרה המדובר".

לדברי המנכ"ל, "בקשה חריגה מסוג זה יש לבחון בצורה קפדנית, בייחוד בתקופה שבה משרד הבריאות משקיע מאמצים כבירים בהטמעת המסר של חשיבות כיבוד הכללים המיוחדים לימי קורונה, שהבידוד, כידוע, הוא ראש וראשון להם".

עם זאת הוסיף, "אחרי שבחנתי את הדברים החלטתי לקבל את את התנצלותך ולא לנקוט צעדים נוספים נגדך. אבקש עם זאת שתקפיד הקפדה יתרה על כך שלהבא הדברים לא יישנו".

איתמר גרוטו: רוב בדיקות הקורונה שגויות (באדיבות 'הצינור', רשת 13)

"זיהיתי כי קיים צורך להגדיר נהלים ברורים לאופן טיפול המשרד במקרים חריגים הדורשים הפעלת שיקול דעת והנחיתי לקבוע נהלים חדשים וברורים למתן הקלות בבידוד במקרים חריגים בלבד".

כזכור, בעקבות החשיפה כי שגיא נכנס לישראל עם אישור של גרוטו, הודיע שר הבריאות יולי אדלשטיין כי יבחן את הדברים, והמנכ"ל הקודם של משדר הבריאות, משה בר סימן טוב, אף קרא לו להסיק מסקנות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר