הפתעה ב'יהדות התורה'

ליצמן יתפטר לטובת חסיד, מקלב עבור ברוכי

בשעה האחרונה התחוללה תפנית, השר יעקב ליצמן יתפטר מהכנסת לטובת כניסתו של אליהו חסיד המשובץ במקום התשיעי ביהדות התורה, זאת לאחר החלטת האדמו"ר (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

לאחר שאושר החוק הנורבגי בכנסת, צפויים מחר (שני) להישבע אמונים חברי הכנסת החדשים. אלא שבשעה האחרונה התחוללה תפנית, שר השיכון יעקב ליצמן יתפטר מתפקידו כשר לטובת כניסתו של אליהו חסיד המשובץ במקום התשיעי ביהדות התורה.

ב'דגל התורה' הופתעו בשעות האחרונות למשמע החלטתו של יו"ר יהדות התורה ח"כ יעקב ליצמן על התפטרותו מהכנסת לטובת נציג הסיעה המרכזית, אליהו חסיד.

כפי שדווח בעבר ב'כיכר השבת', ליצמן לא התכוון להתפטר עבור אליהו חסיד, לאחר שהאחרון התכוון להישאר כמנהל ישיבת גור, ולא להגיע לכנסת בעצת רבו כ"ק האדמו"ר מגור.

אלא שבסיעה המרכזית השתנתה ההחלטה, ושר השיכון יעקב ליצמן קיבל הוראה כי עליו להתפטר עבור אליהו חסיד שייכנס לכנסת כבר מחר (שני).

ל'כיכר השבת' נודע, כי חסיד שהה אחה"צ במעונו של כ"ק האדמו"ר מגור במשך כ-40 דקות. בצאתו הודיע למקורביו כי התקבלה ההכרעה לפיה הוא נשלח לכנסת ישראל.

ח"כ אורי מקלב המשמש כסגן שר התחבורה עתיד גם הוא להתפטר מחברותו בכנסת לטובת הבא בתור ברשימת יהדות התורה – אליהו ברוכי, נציג 'דגל התורה', המשובץ במקום העשירי ברשימה.

מחר (שני), יושבע יצחק פינדרוס כח"כ בכנסת ישראל. מי שכבר התפטר למען כניסתו של פינדרוס, הוא סגן שר החינוך מאיר פרוש.

בתוך כך, מוקדם יותר היום (ראשון), נכנס יצחק פינדרוס למעונו של ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין להתברך לרגל התמנותו לתפקיד החדש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר