שיא התפרצות בגל השני

אלעד ושכונות בטבריה - "אזור מוגבל"; 459 נדבקים חדשים

השרים אישרו להכריז על העיר אלעד ושכונות בטבריה כאזור מוגבל - בשל תחלואה מדאיגה באזורים אלו. במקביל, שיא חדש של מספר נשאים חדשים שהתגלו ביממה אחת, מתחילת הגל השני (בארץ)

בדיקות קורונה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

שרי הממשלה אישרו הערב (שלישי) להכריז על מספר אזורים בטבריה ובאלעד כעל אזורים מוגבלים, בשל התחלואה הגבוהה בהם.

באזורים המוגבלים, יפקחו על כניסת ויציאת תושבים, ויבצעו אכיפה משמעותית יותר של ההגבלות והתקנות למניעת התפשטות הקורונה.

וועדת השרים החליטה להכריז על השטח המוניציפאלי של העיר אלעד ועל השכונות הבאות בטבריה כ"אזורים מוגבלים": רמת טבריה ב', רמת טבריה ג', שכונת 200, שכונת טבריה עילית ושכונת בן גוריון.

ההכרזה על אזור מוגבל תהיה למשך 7 ימים החל מיום רביעי, ב' בתמוז (24.6) בשעה 8:00 בבוקר ועד ליום רביעי, ט' בתמוז (1.7) בשעה 8:00.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר לאחר הדיון בוועדת השרים, "בעקבות עליית התחלואה קיבלנו הערב בוועדת השרים את המלצת משרד הבריאות להטיל מגבלות על כמה שכונות בעיר טבריה וביישוב אלעד. אנחנו מחר בבוקר נבדוק גם יישובים אחרים".

"הדרך הבטוחה ביותר לעצור את המגפה זה שכל אזרחי ישראל יעטו מסכות וישמרו על מרחק. בכל מקרה אנחנו מחר נידרש ליישובים אחרים ונודיע בהתאם את ההחלטות שלנו", הוסיף נתניהו.

הגל השני: שיא יומי במספר החולים

המל"ל מפרסם הערב תמונת מצב לאומית של התפשטות נגיף הקורונה בישראל, ממנו עולה כי היום לבד, התגלו בינתיים 306 חולי קורונה חדשים בישראל.

לפי העדכון הערב של משרד הבריאות עולה כי מאז אמש, התגלו 459 נשאים חדשים של הנגיף.

סך הכל, מאז פרוץ מגיפת הקורונה בישראל, התגלו 21,467 נשאים מאומתים. מתוכם, 5,299 חולים פעילים. 15,860 החלימו, ו-308 נפטרו. היום, נוסף קרבן אחד למספר.

מדובר ב"ה, בירידה במספר החולים הקשים, שעמד אתמול על 45. בנוסף, חלה ירידה במספר החולים המונשמים, ומספרם עומד על 27 בלבד.

מדוברות משרד החינוך נמסר הערב כי נכון לעכשיו, יש 794 חולים במערכת החינוך, (מתוך כ-2,300,00 תלמידים ומתוך כ-200,000 עובדי הוראה).

חיטוי כיתה במוסד חינוכי נגוע (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

סך הכל, מוסדות חינוך סגורים: 215 (מתוך כ-5,200 בתי ספר וכ-20,000 גני ילדים). בנוסף, 22,372 עובדי הוראה ותלמידים נמצאים בבידוד מניעתי (מתוך: 2.3 מיליון תלמידים וכ-200,000 עובדי הוראה).

התלמידים והעובדים נכנסו לבידוד כחלק מתורת ההפעלה של מערכת החינוך, לפיה במקום בו נמצאת תחלואה המוסד החינוכי נסגר והתלמידים והצוות החינוכי נכנסים לבידוד עד לתום הבדיקות האפידמיולוגיות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר