פרסום ראשון

חתנים וכלות דואגים: הזמרים שלנו נדבקו?

עובדי הפקה התגלו במהלך היממה האחרונה כחולי קורונה, וזמרים ששהו לצידם - כמו גם חתנים וכלות שהזמינו אותם לחתונות - חוששים כעת כי ייאלצו לבטל את הופעתם (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
אילוסטרציה (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

פרסום ראשון: דאגה בקרב חתנים וכלות, כמו גם בתעשיית האירועים בציבור החרדי, בעקבות חשיפת זמרים מוכרים לכמה חולי קורונה.

כזכור, כפי שדווח בתחילת השבוע ב'כיכר השבת', איש תקשורת אובחן כחולה בנגיף הקורונה. ביום חמישי שעבר, טרם שידע על מחלתו, הוא ערך מסיבת פרידה לעמיתו שהחליט לפרוש אחרי מספר שנים בתפקיד, בהשתתפות חלק מחבריו.

לאחר שהוא התברר כנשא, נאלצו החברים להיכנס לבידוד מניעתי, בהתאם להנחיות משרד הבריאות, ושניים מהם שערכו בדיקת קורונה יצאו בה כחיוביים לנגיף.

כעת, כפי שנודע ל'כיכר השבת', מתברר כי כמה זמרים ובכירים בתעשיית המוזיקה והאירועים שהו לצידם של החולים הללו, ולכן הם ייאלצו ככל הנראה להיכנס לבידוד, והופעתם באירועים אליהם הם 'נסגרו' נמצאת בסכנת ביטול, מחשש שנדבקו.

אילוסטרציה (באדיבות המצלם)

בני זוג מאורסים, שביומם המאושר בחיים היה אמור להופיע אחד מזמרים הללו, הביעו בשיחה עם 'כיכר השבת' את דאגתם: "זו עונה לחוצה, כי הכל נגמר בי"ז תמוז - תחילת 'שלושת השבועות' - ועכשיו שהזמר עלול לבטל את הגעתו אלינו - איך נשיג מישהו אחר במקומו, כאשר רוב חבריו תפוסים באירועים אחרים?".

דברים דומים נשמעים מחתנים וכלות נוספים. "כל החברות שלי שמעו כבר מזמן כי הזמר (כאן היא נוקבת בשמו. א.א.) יופיע בחתונה שלי", מוסיפה כלה אחרת בחשש, "והן יצטערו אולי אפילו יותר ממני לשמוע שלבסוף הוא לא יגיע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר