לקראת ההתוועדות

נתניהו: "מדי יום אני מקבל תזכורת מהרבי מליובאוויטש"

ערב ג' תמוז, יום הסתלקות הרבי מליובאוויטש, צילם ראש הממשלה סרטון לחסידי חב"ד, בו הוא מספר על הקשר שלו עם הרבי: "הוא ראה ברוח נבואית דברים גדולים" • צפו (חסידים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
נתניהו בסרטון על הרבי מחב"ד, לכבוד ג' תמוז (צילום: דוברות)

ערב ג' תמוז, ולקראת ההתוועדות הגדולה, שיגר ראש הממשלה בנימין נתניהו לצעירי אגודת חב''ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב, דברים נרגשים לכבודו של הרבי.

"26 שנים לפטירתו של הרבי מליובאוויטש. 26 שנים לפטירתו של מנהיג דגול של עם ישראל, של העם היהודי, של מורשת ישראל".

לדברי נתניהו, "כמעט שאין יום שאני לא מקבל תזכורת מהרבי, מאנשים שמזכירים לי, הרבי אמר כך, הרבי אמר כך. מאנשים שמזכירים לי את המפגשים שלי עם הרבי".

"ואתם יודעים מה, אני נזכר למשל בימים האלה בהרכבת הממשלה ובקשיים הקואליציוניים, אני נזכר שהרבי אמר לי לפני שחזרתי מארה"ב, 'תיאבק עם 119', אני חשבתי שהוא הגזים, אבל יש ימים שאני חושב שהוא לא הגזים... (אם כי יש הרבה שעוזרים מבין חברי הכנסת)".

ראש הממשלה הוסיף, "בכל כך הרבה דברים הרבי ראה ברוח נבואית דברים גדולים, אני לא מדבר רק עלי אישית, אני מדבר על עם ישראל, על מדינת ישראל, הנאמנות לארץ ישראל, הצורך לפעול בחכמה בתבונה בנחישות בכל כך הרבה דברים".

"אני מוקיר את זכרו ואני מוקיר את כל אלה שמוקירים כמוכם את זכרו ואת מורשתו, שתמשיכו לעשות זאת למען עם ישראל, למען נצח ישראל!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר