אלעד תחת מצור

"לא מאפשרים פינוי חולים, משרד הבריאות גורם להדבקה"

ברגע אחד ניתן להסיר את הסגר על אלעד וזה בדרך של פינוי נדבקי ה'קורונה' למלוניות, אך משרד הבריאות לא מאפשר את הפינוי. הסיבה? אין מלוניות • האחראי על הקורונה באלעד באולפן (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (תמונה: פלאש 90)

סגן ראש עיריית אלעד, אבי שטרן, האחראי על המאבק בקורונה בעיר, תוקף בראיון באולפן 'כיכר השבת' את התנהלות הרשויות ומאשים כי משרד הבריאות גורם להדבקה בזה שלא מאפשר את פינוי הנדבקים למלונות. הראיון המלא, הערב בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

לדבריו: "אלעד מבודדת והחולים שלה מבודדים, והיא תמשיך לטפס כי ישנה הדבקה בתוך המשפחות, התרענו על זה מראש. אמרנו למנכ"ל משרד הבריאות - אנחנו רוצים פינוי למלונות. יודעים למה לא נותנים לנו לפנות למלוניות? אין מלוניות במדינה".

"הצבא לא נערך", תוקף שטרן: "משרד הבריאות לא נערך. אבל האשמה? על תושבי העיר אלעד. להגיד לנו תסגרו סגר בעיר עם 50 אלף תושבים, תדביקו האחד את השני, ואל תפריעו למדינת ישראל - זו תשובה מאוד טובה".

שטרן מאשים כי: "מקבל ההחלטות מעולם לא ירדו לרמת השטח של הציבור החרדי, הציבור החרדי מורכב. אחת עשר נפשות בתוך בית של 80 מטר, מה תועילו בזה שלא תפנו למלוניות? נדביק את ה-11? יש אחד חיובי שאתם לא מפנים אז נגיע ל-11 חולים חדשים".

"אלעד הראשונה שתביא ותחלים, כבר היום יש מחלימים מהגל השני., למרות מדינת ישראל", הוסיף שטרן.

"לא הופקו לקחים", טען סגן רה"ע: "אנחנו למדנו מהגל הראשון - תפנו את החולים - לא תהיה תחלואה בפועל בעיר, לא יהיו נדבקים. לא תעשו את זה - אתם גורמים לנו לעלות בתחלואה, נקודה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר