מאסר ופיצויים

ארבעה מאסרי עולם למחבל שרצח פעוט וחיילים חרדים

בית המשפט הצבאי הטיל היום עונש של ארבעה מאסרי עולם ופיצויים של מיליוני ש"ח על עאצם ברגותי שרצח, בשני פיגועי ירי, את עמיעד ישראל איש-רן, יובל מור-יוסף ויוסף כהן (בארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
מעצר המחבל ברגותי (צילום: דובר צה"ל)

בית המשפט הצבאי ביהודה גזר היום (רביעי) על המחבל עאצם ברגותי, שביצע שני פיגועי ירי בהם רצח את התינוק עמיעד ישראל איש-רן, ואת החיילים החרדים יובל מור יוסף ויוסף כהן, ארבעה מאסרי עולם מצטברים.

כמו כן, הופעל במצטבר מאסר מותנה בן שלוש שנים שהוטל על המחבל בשל הרשעה קודמת. בנוסף, הוא חויב לשלם פיצויים בסך כולל של מיליוני שקלים לפצועים ולמשפחות הנרצחים.

ברגותי הורשע כבר בחודש נובמבר 2019, בהתאם להודאתו, בשורה ארוכה של עבירות חמורות, וביניהן שלוש עבירות של גרימת מוות בכוונה, המקבילה לעבירת רצח, וניסיונות לעבור עבירה זו.

ב-9 בדצמבר 2018, ביצע המחבל, יחד עם אחיו, את פיגוע הירי בצומת עפרה, בו נרצח התינוק עמיעד ישראל איש-רן ז"ל ונפצעו נוספים.

הרס בית המחבל ברגותי (צילום: דובר צה"ל)

ארבעה ימים לאחר מכן, ב-13 בדצמבר 2018, ביצע המחבל את פיגוע הירי בצומת גבעת אסף, בו נפלו הלוחמים סמל-ראשון יובל מור-יוסף ז"ל וסמל יוסף כהן ז"ל, ונפצעו לוחם ואזרחית נוספים.

"צה"ל ימשיך לפעול בנחישות נגד גורמי הטרור באיו"ש, ויפעל למצות את הדין בחומרה עם כל מי שיבצע פעולות טרור", מסר דובר צה"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר