תיעוד מרגש

חולה 'קורונה' החלים ושוחרר לביתו לאחר 3 חודשים

שמעון לוי, חרדי בן 55, אב לשבעה וסב לשבעה, היה אחד מחולי הקורונה הקשים בישראל, אמש (רביעי) הוא שוחרר לביתו, לאחר שהחלים מהנגיף והשתקם • תיעוד (חרדים, ארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: אליה לוי)

תיעוד מרגש ב'כיכר השבת': שמעון לוי, חרדי בן 55, היה אחד מחולי הקורונה הקשים ביותר בישראל, אמש (רביעי) הוא שוחרר מבית החולים 'שיבא - תל השומר', לאחר שהחלים מהנגיף והשתקם.

לוי, תושב בני ברק, הינו אב לשבעה ילדים וסב לשבעה נכדים. הוא אובחן כחולה בנגיף לפני כשלושה חודשים ובעקבות כך אושפז במצב קשה במחלקת הקורונה בבית החולים 'איכלוב'.

לאחר שהחלים מהנגיף, הועבר לוי למחלקת שיקום נשימתי בבית החולים 'שיבא - תל השומר' בהנהלת ד"ר אריה וולנר שם טיפלו בו במסירות רבה וסייעו לו בתהליך השיקום.

אמש, כאמור, השתחרר לוי לביתו בליווי הצוות הרפואי ובני המשפחה שהתרגשו עד דמעות מהנס הגדול שאביהם חזר לאיתנו.

"בשעה טובה ברוך ה' אחרי שלושה חודשים אבא השתחרר הביתה", מספר בנו אליה לוי ל'כיכר השבת', "מתוך השלושה חודשים אבא היה מורדם ומונשם במצב קשה מאוד והיום הוא כבר בבית, אני בטוח שזה בזכות התפילות שעם ישראל התפלל לרפואתו, תודה רבה לכל מי שלקח חלק. היה לנו נס גלוי".

אליה לוי מוסיף ואומר: "'אפילו חרב חדה מונחת על צווארו של האדם אל יתייאש מן הרחמים'. לא קל מה שעברנו, אבל רואים בחוש את הכוח של התפילה והתודה לבורא עולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר