"נגאל מיסוריו"

הלך לעולמו יהודה וקסמן, אביו של נחשון ז"ל

יהודה וקסמן ז"ל, נפטר אחרי התמודדות במחלה קשה, 26 שנים אחרי שבנו החייל, נחשון הי"ד, נחטף בידי מחבלי חמאס ונרצח על ידם במהלך ניסיון לשחררו במבצע צבאי (אקטואליה)

יהודה וקסמן ז"ל (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

יהודה וקסמן, אביו של החייל נחשון וקסמן הי"ד, הלך לעולמו היום (חמישי) לאחר מאבק ממושך במחלה קשה, והוא בן 73 במותו.

בני משפחתו, ילדיו ורעייתו ביקשו למסור לציבור: "ברוך ה' אבינו נגאל מיסוריו, כאשר השירות הפליאטיבי בהדסה עשו ממש חסד של אמת, בעזרה בהקלה על הסבל ועל הכאבים ובזכותם הוא נפטר כשהוא לא סובל. זה הדבר שהיה עבורו ועבורנו הכי חשוב ומשמעותי. אנו מודים לצוות הסיעודי והרפואי על מסירות ועל עבודת קודש".

ראש הממשלה בנימין נתניהו ספד לוקסמן, "שמעתי בצער על פטירתו של יהודה וקסמן, אביו של החייל נחשון וקסמן ז"ל שנחטף ונרצח בידי מחבלים ב-1994. אחרי הרצח הנורא, יהודה בחר בחיים - חינך ולימד לערכים, לתורה ולאהבת העם והארץ. בשמי, בשם רעייתי שרה ובשם כל אזרחי ישראל, אני שולח תנחומים לאסתר ולבני משפחתו. יהי זכרו ברוך".

בנו של יהודה, נחשון, נחטף על ידי ארבעה מחבלי חמאס שהתחפשו למתנחלים יהודים, שהחזיקו אותו בשבי במשך שישה ימים.

בעקבות מידע מודיעיני על מיקומו, נשלח כוח של סיירת מטכ"ל לחלץ אותו בפעולה צבאית - שנכשלה, ככל הנראה עקב שימוש בחומר נפץ חלש מידי לפיצוץ דלתות הבית.

המחבלים, שמעו את הפיצוץ וירו למוות בנחשון הי"ד. לוחם נוסף בשם ניר פורז נהרג במבצע ושבעה חיילים נפצעו. חיילי צה"ל חיסלו במקום את שלושת המחבלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר