גזענות דוחה

חלה בשקל? "החרדים ישלחו גדודי ילדים"

ברשת ויקטורי יצאו בגימיק תקשורתי של מכירת חלה בשקל, כדי "לסייע ככל שניתן לכל מי שצריך", אך בהודעה פנימית לעובדים כתבו בצורה דוחה ומכלילה נגד המגזר החרדי (בארץ)

(צילום: Miriam Alster/FLASH90)

השיח על המשבר הכלכלי בעקבות הקורונה, הביאה את רשת 'ויקטורי' להודיע על גימיק תקשורתי של מכירת לחם בשקל בחלק מימות השבוע, וחלה בשקל לכבוד שבת.

אך היוזמה, שנועדה לדברי מנכ"ל הרשת "על מנת לסייע ככל שניתן לכל מי שצריך", לוותה בהודעה דוחה נגד הציבור החרדי, שנשלחה לצוות העובדים.

בהודעת התפוצה לעובדים, הבהירו, שכפי שנכתב בתנאי המבצע, כי מדובר במימוש של חלה אחת למשפחה - אך הוסיפו כי יש איסור למכור לילדים.

ההסבר? לפי צילום מסך של ההודעה שנחשפה היום בחדשות 12, "החרדים ישלחו גדודי ילדים = לא מאושר". כך, בצורה דוחה ומכלילה, נגד מגזר שלם בישראל.

כרמל ליבמן, הביא בחדשות 12 ציטוט של עובד שסיפר, "קיבלתי את זה בתור הנחיה בקבוצה שלנו. זו הודעת תפוצה ברשת, לכל הסניפים שעוברת דרך כל המנהלים. ראיתי את זה והזדעזעתי. יש לנו ברשת לא מעט סניפים שמשרתים אזורים שגרים בהם חרדים, הם לקוחות שלנו".

"למה להגיד דבר כזה עליהם מאחורי הגב? אני מבין את ההיגיון לא לתת לילדים, כי ככה גם משפחה חילונית יכולה לשלוח כל פעם ילד אחר. אבל למה לדבר על גדודי ילדים של חרדים? זה גזענות ובמיוחד בימים האלו שהכל נגד החרדים".

אייל רביד, מנכ"ל רשת ויקטורי מסר בתגובה לחדשות 12: "אין אישור מכירה לילדים אלא רק למבוגרים ולא משנה מאיזה זרם הם. דתיים ושאינם כאחד. עלינו להקפיד כי כל משפחה הזקוקה ללחם תקבל ולא יהיה מצב של אגירה. מדובר במתן דוגמא לא מוצלחת של עובד החברה והנושא הובהר, טופל ותווך לכל עובדי החברה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר