התחרות ממשיכה

הרכש החדש של קול חי: הזמר מרדכי בן דוד

לאחר פתיחתה של תחנת 'קול פליי' מבית קול ברמה, בקול חי משיקים שורת תכניות כדי לשמור על ההובלה, כשהפעם הם מגייסים את גדול הזמר החסידי שיגיש תכנית שבועית (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

גדול הזמר החסידי, מרדכי בן דוד, מתחיל החל ממחר (שישי), להגיש תכנית שבועית מידי יום שישי בשעה 2 בצהריים עד לשעה 3, ברדיו 'קול חי'.

לתוכנית יקראו "שירין ורחשין" ועל פי אנשי ההפקה היא תכלול ווארטים, סיפורים, וכמובן שירים שיכניסו את כולם לאווירת השבת.

הגיוס של מרדכי בן דוד הוא תגובה ככל הנראה להקמתה של תחנת המוזיקה החדשה מבית 'קול ברמה' - 'קול פליי'. בקול חי פתחו בתגובה שורת תכניות חדשה בין היתר תכניתם של שלום וגשל וישראל לובין מידי ליל שישי וכעת התכנית החדשה עם מרדכי בן דוד לו זו הפעם הראשונה בתכנית משלו.

שלום וגשל, המפיק של הזמר מרדכי בן דוד אומר בשיחה עם 'כיכר השבת': "בעקבות אי קיום האירועים במרחב הציבורי בגלל הקורונה, נוצר מצב שמרדכי מעביר שיעורים ומוזיקה עם חבריו באפליקציית זום".

"לאחר התוכנית המשותפת בערב חג השבועות עם המלחין מונה רוזנבלום, מרדכי קיבל מאות תגובות ממאזינים שהתלהבו וביקשו ממנו לעשות תוכניות מהסוג הזה בתדירות גבוהה, במקביל 'קולי חי' פנו עם הצעה להגשת תוכנית שבועית - והוא נענה בחיוב".

כעת לא נותר לנו אלא לנסות לנחש את מי יחתימו ב'קול ברמה' בתגובה. מה שבטוח, המאזינים מרוויחים מהתחרות המבורכת שמביאה להם תכניות חדשות ומגוונות אל גלי האתר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר