"רוב החולים - חרדים"

המלצה: יש להטיל 'הסגר' על שכונות בערים בת ים ואשדוד

על פי הדיווחים, משרד הבריאות ממליץ לוועדת השרים להכריז על 3 רבעים באשדוד כאזור מוגבל • גם על מספר שכונות בעיר בת ים קיימת המלצה שכזו, שתידון בוועדת השרים לענייני קורונה (אקטואליה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

משרד הבריאות ממליץ כעת (חמישי) לוועדת השרים לענייני קורונה להכריז על שלוש שכונות באשדוד כ'אזור מוגבל', בשל התפשטות הנגיף בהן.

על פי הדיווח של כתב גלי צה"ל מאיר מרציאנו, רוב החולים שהתגלו בעיר מתחילת החודש הינם מהציבור החרדי, כך שככל הנראה ההסגר צפוי על הרובעים בהם הוא מתגורר - ז, ח וט.

יצוין כי טרם נקבע דיון בוועדת שרים לענייני קורונה בענין זה, אך כשהיא תתכנס, צפויים השרים לשמוע המלצה דומה על שכונות בעיר בת ים.

כזכור, באשדוד דווח על זינוק משמעותי בהידבקות בנגיף, לאחר שבמהלך היממה האחרונה 14 בני אדם נוספים התגלו כנשאים של קורונה.

‏על פי מרכז הידע והמידע הלאומי למערכה בקורונה, מוקדי התחלואה הפעילים ביותר הם בערים: ביתר עילית, בני ברק, אלעד, טבריה, אור יהודה, בת ים, אשדוד, חורה וערערה בנגב.

אחוז הבדיקות החיוביות לפי ערים ביומיים האחרונים: ביתר עילית 6.6%, בת ים 6.4%, מודיעין עילית 6.3%, בני ברק 4.6%, אשדוד 4.7%, ירושלים 4%, טבריה 3%, בית שמש 2.8%, תל אביב 2.6%, אלעד 2.2%, באר שבע 2.1%.

כזכוןר, אתמול בבוקר החל הסגר בעיר אלעד ובכמה שכונות בטבריה, לאחר שוועדת השרים הכריזה על אותם אזורים כאזורים מוגבלים. עם זאת, אמש הממשלה החליטה לצמצם את האזור המוגבל בטבריה לשלושה רחובות בלבד - שפע חיים, דוד אלעזר וזלמן שז"ר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר