סערת 'גדודי הילדים'

פחדו מחרם? 'ויקטורי' לחרדים: "תסלחו לנו"

"אנחנו אוהבים את כולם; מודה ועוזב ירוחם" - רשת ויקטורי מתנצלת בפני החרדים על ההודעה הפוגענית שהודלפה ממבצע 'חלה בשקל' - במקביל לקריאה לחרם עליה (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ג' בתמוז תש"פ | 25.06.20
(צילום: Miriam Alster/FLASH90)

אחרי הדלפת ההודעה הפנימית לעובדי רשת המרכולים ויקטורי, בה הוזהרו העובדים כי "החרדים ישלחו גדודי ילדים" למבצע 'חלה בשקל' המתקיים בסניפים, מגיעה ההתנצלות, שככל הנראה תציל אותה מחרם צרכנים חרדי.

מנכ"ל 'ויקטורי' אייל רביד כתב בשעה האחרונה בשם הרשת, כי היא "מבקשת להבהיר, כי היא מקפידה על שיח מכבד ומכובד ודואגת לכלל האוכלוסיות מחב"ד ועד הטבעונים, מצה"ל ועד לאלו שקשה להם".

"אין טעם בלקחת דברים שנאמרו שלא לצורך ולהפוך אותם לשיח מפריד ומפצל שהרי הרשת, עובדיה וצרכניה מורכבים מכל אוכלוסיות מדינת ישראל המיוחדת כל כך בגלל המרקם האנושי החי בה; הרשת מעסיקה ומשרתת את כולם חרדים, ערבים, דתיים וכאלו שלא בכל רחבי המדינה".

ובאופן ברור יותר: "אם לא הובן עד כה: הרשת קיבלה אחריות מלאה על הדברים ומביעה את התנצלותה הכנה. אנו אוהבים את כולם ומצטערים על כל פגיעה במגזר שלם. זאת לא דרכנו! סליחה ומחילה".

כאמור, בעקבו חשיפת ההכללה הפוגענית ב'חדשות 12', נקלעה ויקטורי לאיום בחרם צרכנים חרדי עליה, אליו קרא יו"ר ועדת הכספים של הכנסת.

"לא נעבור לסדר היום, לאחר שמעמידים את הציבור החרדי בחזית הקורונה על לא עוול בכפו", כתב ח"כ משה גפני (יהדות התורה). "אחת הדוגמאות, היא רשת ויקטורי שפרסמה התבטאות קשה נגד הציבור החרדי, וזה פרי ההסתה הנובע מעלילת דם. אני קורא לציבור שלא לרכוש ברשת ויקטורי עד שתתנצל על המעשה".

יצוין, כי לאחר המתקפה של גפני, מנכ"ל רשת ויקטורי אייל רביד שוחח עמו, התנצל בפניו שוב על ההתבטאות נגד הציבור החרדי וביקש להעביר לכלל הציבור את התנצלותו ואת הבטחתו שדברים כאלו לא יקרו שוב.

בעקבות כך, ביקש יו"ר ועדת הכספים מהציבור הרחב "לבטל את החרם הצרכני מרשת ויקטורי, בשל התנצלותם הכנה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר