אמא טריה? הנה טיפים שיהפכו את החיים שלך לקלים יותר

לידה היא חוויה מטלטלת, במיוחד בפעם הראשונה. למרות כל ההכנות, האם הטריה מופתעת למדי ונותרת עם הרבה סימני שאלה. כדי להקל עלייך, הנה כמה טיפים בדוקים ומנוסים ששווה לך לאמץ (הריון ולידה)

תהילה אלטמן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אף אחד לא אמר לכן שזה יהיה קל, אבל גם לא אמרו שיהיה קשה כל כך לתפקד לאחר שעתיים של שינה בלילה. להלן חמישה טיפים לאמהות חדשות שיהפכו את הלידה והטיפול בתינוק למעט פחות מתישים:

לבשו את התינוק שלכן

תינוקות אוהבים שנושאים אותם על כפיים וזה סופר מתוק... עד שאתן מבינות שהשעה שש בערב ולא קמתן מהספה כל היום. רכשו מנשא לתינוקות ותגלו שאתן יכולות לעשות דברים מרגשים כשהקטן שלכן עליכן - כמו להדיח את ערימת הכלים שבכיור או לאכול כריך מושקע.

פזרו חיתולים לפליטות בכל רחבי הבית

עובדה: היצור הקטן שלכם יפלוט כהוגן, בדיוק כשתעבירו אותו לחברה הטובה שלכן שבאה לבקר, כשהיא לבושה בשמלת משי יקרה. הקטסטרופה תימנע על ידי הנחת מטליות ייעודיות בשטחי הבית.

נסו הנקה בשכיבה

אנחנו לא מדברות על שינה משותפת שהיא מסוכנת, אבל כשתינוק קם בלילה כל שעתיים כדי לאכול, חשוב שתנצלו כל דקת שינה שכן נותרת לכן. נסו לשכב על הצד כשהתינוק שלכן פונה אליכן ויונק תוך כדי. הרשו לעצמכן לנמנם עד שהוא מסיים ואז הניחו אותו בחזרה בעריסה.

בקשו עזרה

חמותכן. אחותכן. השכנה מהקומה העליונה. הן באמת רוצות להיות מועילות. אז אל תתביישו לבקש עזרה כשאתן זקוקות לה - גם אם זה לא קשור לתינוק. (מישהו צריך לקפל את הכביסה.)

בקשו מזון

בשבועות הראשונים כולם ישאלו אם הם יכולים להביא לכן אוכל. התשובה היא כן וב"אוכל", אנו מתכוונות ללזניה. ברגע שאתן מתעייפות מהלזניה האמורה, אמרו זאת ושאלו את דודה ציפורה היקרה אם היא יכולה להביא במקום סלט חלומי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר