"עכבו רק חרדים"

יאיר נתניהו מאשים: "מדינת משטרה, לחרדים, למתנחלים ולנתניהו"

אחרי שנחשף לדבריו לאפליה מקוממת, כאשר שוטרים עכבו כל חרדי - ורק חרדים - באזור בו אמור לחלוף היום מצעד בירושלים, סגר נתניהו חשבון עם שנואת נפשו (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
שוטרים מעכבים חרדים, היום (צילום אילוסטרציה: ללא קרדיט)

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, העיד כי שוטרים עצרו היום (ראשון)לתשאול כל חרדי שחלף באחד האזורים בירושלים, בו אמור להתקיים מצעד כלשהו, אך כאלו שחזותם אינה חרדית לא עוכבו כלל.

"פשוט לא ייאמן", שיתף נתניהו ג'וניור את עוקביו ברשתות החברתיות: "עברתי עכשיו ברחוב המלך דוד בירושלים. שוטרים עומדים שם בצומת, ועוצרים לתשאול כל חרדי שעובר. כל חילוני - עובר הלאה בלי תשאול ובלי עיכוב (ה'מצעד' עומד לעבור שם עוד מעט, מניח שבגלל זה)".

המחזה אליו נחשף מוביל את נתניהו למסקנה הבאה: "יש מדינת משטרה בישראל. הקטע הוא, שהיא נגד הימין/ מתנחלים/ חרדים ונתניהו".

יצוין, כי ממשטרת ישראל סירבו להגיב לטענות הללו, והתייחסו אליהן בזלזול.

ההיערכות המשטרתית בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)

כידוע, ראש הממשלה ובני משפחתו מנהלים בשנים האחרונות קמפיין ממוקד ושיטתי נגד משטרת ישראל, מאז זו החלה את חקירותיה נגדם, שחלקן הסתיימו בכתב אישום.

לטענתם, מלבד החקירות וההדלפות המגמתיות, המשטרה מתנהלת באיפה ואיפה בכל הקשור לאיומים על חייהם, ולא מתייחסת די ברצינות להסתה הבוטה נגדם.

כך היום, לדוגמה, שיתף יאיר נתניהו ציוץ בטוויטר בו כתב לו אחד הגולשים: "אני משוגע. אין לך מושג כמה. אני אשתחרר מההסגר, אפרק לך את העצמות לעיני אביך". יאיר הגיב על כך וצייץ: "מתירים את דמי! אני באמת מתחיל לחשוש לחיי! והמשטרה והפרקליטות פשוט מסמנים אור ירוק למסיתים ולביריונים".

יאיר נתניהו (מתוך טוויטר)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר