כל הפרטים

סקר: נתניהו יורד, גנץ מתרסק, בנט ואיווט נוסקים

בסקרים שפורסמו הערב במהדורות עולה, כי התמיכה בראש הממשלה יורדת - בעקבות הגל השני, גנץ מתרסק למספר חד ספרתי בנט, איווט ולפיד מזנקים במספר המנדטים (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נתניהו וגנץ, היום (Marc Israel Sellem/POOL)

בסקרים שפורסמו הערב (ראשון), במהדורות של חברות החדשות - 12 ו-13, ניכר כי יש ירידה בתמיכה בנתניהו בנושא הטיפול בנגיף הקורונה, הליכוד יורד במספר המנדטים אל מול סקרים קודמים וכך גם האמון בראש הממשלה נתניהו, זאת שעדיין מספר המנדטים של הליכוד גבוה מאלו שקיבל בבחירות האחרונות.

בסקר שפרסמה חברת 'חדשות 13 שנערך ע"י קמיל פוקס', עולה כי הליכוד עם שלושים ושמונה מנדטים, כחול לבן בראשותו של ראש הממשלה החליפי גנץ יורדת ממספר דו ספרתי וזוכה לתשעה מנדטים.

המפלגות החרדיות מאבדות מכוחן; ש"ס מקבלת על פי הסקר שמונה מנדטים ואילו יהדות התורה נשארת יציבה עם שבעה מנדטים.

נתניהו, היום (צילום: לע"מ)

יש עתיד-תל"ם, בראשותו של יאיר לפיד ומשה יעלון, מצליחות לקבל 16 מנדטים, בדיוק כפי שמקבלת הרשימה המשותפת בראות איימן עודה.

ימינה בראשותו של בנט, מזנקת על פי הסקר ל-11 מנטים, וגם מפלגתו של איווט, ישראל ביתנו מצליחה לקבל את המנדט השמיני.

מרץ גם מטפסת מעט ועל פי הסקר זוכה לשבעה מנדטים; העבודה בראשות עמיר פרץ, גשר בראשותה של אורלי לוי ודרך ארץ של יועז הנדל וצביקה האוזר לא עוברות את אחוז החסימה.

התמיכה בנתניהו יורדת

בסקר של 'חדשות 12', שנערך על ידי 'מדגם', שאלו את הנסקרים, האם בעקבות העלייה במספר חולי הקורונה בישראל, יש לחזור ולהטיל הגבלות כלליות, או להמשיך במדיניות הנוכחית של טיפול נקודתי במוקדי ההתפרצות?

52 אחוז מהנשאלים ענו כי יש להמשיך במדיניות הנוכחית של טיפול נקודתי, 40 אחוז סבורים כי יש לחזור ולהטיל הגבלות כלליות ושמונה אחוז ענו - לא יודעים.

הנסקרים נשאלו לגבי תפקודו של נתניהו במשבר הקורונה בפן הבריאותי: 14 אחוז מהנשאלים ענו טוב מאד (לעומת 32% בסקר הקודם), 44 אחוז חושבים שהתפקוד די טוב. כלומר 598 אחוזי מהנשאלים סבורים כי התפקוד של נתניהו הוא סך הכל טוב (זאת לעומת 74% בסקר הקודם).

23% סבורים שהתפקוד שלו היה די רע ו-13% חושבים שרע מאד. סך כל האנשים שחושבים שהתפקוד רע - 36% (לעומת 23% בסקר שהתקיים ב-8 במאי) ושישה אחוז לא יודעים.

נפתלי בנט: "מפילים את מחדלי הממשלה על החרדים"

עוד נשאלו הנסקרים: איך אתם מעריכים את תפקודו של ראש הממשלה נתניהו בטיפול משבר הקורונה, בנושא הכלכלי?

8% טוב מאד, ו-27 אחוז חושבים שדי טוב, בספירה כללית, סך כל האנשים שחושבים שהתפקוד שלו טוב עומד על שלושים וחמישה אחוזים - לעומת 53 אחוזים בסקר הקודם.

די רע 31%, רע מאד 27%, סך כל האנשים שחושבים שנתניהו מתפקד רע בנושא הכלכלי עומד על 58 אחוזים - לעומת 43 אחוזים בסקר הקודם, שבעה אחוזים ענו כי הם לא יודעים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר