בחצות לילה

הממשלה אישרה את ההגבלות החדשות

סמוך לחצות לילה, אישרה הממשלה במשאל טלפוני את ההגבלות החדשות במסגרת המאבק בנגיף הקורונה • ההחלטות ייכנסו לתוקף לאחר שיאושרו בוועדה בכנסת (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: איתמר קירשבוים)

הממשלה אישרה אמש (שני) במשאל טלפוני להתקין את הצו לתיקון ולקיום תוקפן של תקנות שעת חירום בהמשך להחלטה שהתקבלה מוקדם יותר היום על ידי קבינט הקורונה.

טיוטת הצו אותו אישרה הממשלה, תונח בהקדם על שולחן אחת מוועדות הכנסת, שהנושא נמצא בתחום סמכויותיה, כפי שתקבע ועדת הכנסת, לצורך אישור הצו על ידי הוועדה.

ההגבלות החדשות: עד לתאריך י"ז בתמוז ה-9.7.20 יותר קיום חתונות ואירועי בר/בת מצווה (או אירוע דומה בדתות אחרות) בהשתתפות של עד 250 איש. ביתר האירועים מספר המשתתפים לא יעלה על 50.

בחתונות ובאירועים לציון בר/בת מצווה (או אירוע דומה בדתות אחרות) – החל מיום 10.7.20 ועד ליום 31.7.20, מספר המשתתפים באירוע המתקיים במבנה, לא יעלה על מחצית מהתפוסה המותרת, ולא יותר מ- 100 אנשים (מספר המשתתפים המותר באירוע כאמור, המתקיים בשטח פתוח, יישאר 250 אנשים).

בנוסף לכך, ייחתם בהקדם צו מנכ"ל משרד הבריאות המורה על מתווה הקייטנות וקיום בחינות של ההשכלה הגבוהה מרחוק.

משרד הבריאות קורא לציבור "להקפיד על קיום ההנחיות הבסיסיות של שמירה על ריחוק פיזי, עטיית מסיכה והקפדה על היגיינה, כך שנוכל למנוע את התפשטת נגיף הקורונה בישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר