צפו

פעוט הועלה בטעות לרכבת ללא אמו • כך זה הסתיים

דרמה אנושית ברכבת אירעה השבוע, כאשר בטעות הועלה לנסיעה פעוט בן שנתיים, ואמו החרדית נדהמה לגלות זאת לפתע. "דמיינתי שייאבד לנצח", גילתה בהמשך • צפו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
רגעי הדרמה (צילומים: רכבת ישראל)

דרמה בדרך לחגיגת יום הולדת: תינוק בן שנתיים, בעגלה, הועלה בטעות על ידי אחיו בן ה-13 לרכבת, וכשזו החלה בנסיעה, התברר כי האם נשארה על הרציף המומה, ללא בניה.

כידוע, עובדי רכבת ישראל מורגלים בהשבת אבידות יקרות לבעליהן, אך לדבריהם, אירוע כמו שהתרחש השבוע בתחנות הרכבת בתל אביב וחולון, לא זכור אף לצוותים הוותיקים: שלשום (ראשון), סמוך לשעה 17:00, הבחין מני נתני, מנהל משמרת בתחנת ת"א סבידור מרכז, בנוסעת נסערת על הרציף. לאחר תשאול קצר הוא הבין ממנה, כי ילדיה - תינוק בן שנתיים וילד בן 13 - עלו בטעות לרכבת שהחלה בנסיעה לכיוון באר שבע, בעוד היא נשארה על הרציף עם אחותם.

בעקבות כך העובד יצר מיד קשר, באמצעות תדר החירום, עם מרכז השליטה הארצי של הרכב, והודיע לכלל הצוותים באזור על האירוע. במקביל, מוקד הביטחון ברכבת החל בסריקה של רציפי התחנות.

באותה העת, החל הפקח רועי עמר בסריקה נרחבת ברכבת, איתר את האחים המפוחדים, הרגיע אותם, דיווח על מציאתם וליווה אותם צמוד עד ירידתם בתחנת חולון, שם פגשו את מאבטח התחנה - שמצידו ליווה את הילדים, עד שאמם הגיעה, מלווה בראש משמרת הביטחון אייטגב אנדעלמאו.

הסוף הטוב

לאחר שנרגעה מעט, תיארה האם, בתאל מזרחי: "הייתי בחרדה עצומה וחסרת אונים, וכבר דמיינתי את הילדים מגיעים לבאר שבע ונאבדים לנצח. היינו בדרך לחגיגת יום הולדת ברמלה, ולמרות מה שקרה, לא ויתרנו אלא הגענו לחגיגה. תודה לצוותי הרכבת על מסירותם".

מני מנהל המשמרת סיפר: "מיד כשהבנתי מה קרה, נזכרתי בילדתי בת השלוש, והיה חשוב לי כל הזמן להרגיע את האם ולעדכן אותה שהאירוע בשליטה: הדגשתי לה כי הילדים נמצאו וכי אנחנו שומרים עליהם עד שישובו לחיקה".

"עכשיו, כשנכנסים לחופש הגדול, אני מדגיש להורים את החשיבות שבהשגחה תמידית על הילדים ברציפי הרכבת", הוסיף אייטגב אנדעלמאו, ראש משמרת האבטחה שליווה את האמא, ותיאר: "היה חשוב לי ללוות באופן אישי את האם עד למפגש עם ילדיה, כדי שתדע שאנחנו כאן למענה".

גם הפקח רועי דיווח: "מיהרתי לאתר את הילדים האבודים על הרכבת, ולהרגיע את הגדול מביניהם שהיה מבוהל. זה חלק מהתפקיד שלי כמנהל הנסיעה ברכבת. אני שמח שיכולתי לסייע, ושהכל הסתיים בשלום".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר