בחסדי שמים

לאחר ההחייאה: האדמו"ר מקוזמיר שב להכרה

שמחה גדולה בחצר הקודש קוזמיר לאחר שבשעות הצהריים (שלישי) התעורר האדמו"ר ושב להכרה, שעות ספורות לאחר שהתמוטט במהלך חתונת נכדתו ועבר פעולות החייאה (אנ"ש)

שימי שפר | כיכר השבת |
הרבי מקוזמיר (צילום: דוד קשת)

שמחה גדולה בחצר הקודש קוזמיר לאחר שבשעות הצהריים (שלישי) התעורר האדמו"ר, לאחר שבמהלך הלילה התמוטט ועבר פעולות החייאה שניות ספורות לאחר מעמד ה'מצווה טאנץ' לנכדתו, שהתקיים באולמי 'היכלי מלכות' בעיר בני ברק.

מדובר בחתונת נכדת האדמו"ר, בת לבנו הרה"צ רבי שאול ידידיה אלעזר טאוב, חתן האדמו"ר מקאמרנא, עם החתן, בן הרה"צ רבי שמואל רוזנבוים, ראש כולל 'דבר חיים', ולאחר שבוצעו ברבי פעולות החייאה הוא פונה כאמור לבית החולים תל השומר, שם שהה כשהוא מורדם ומונשם.

בשעות הצהריים הוחלט ע"י הצוות הרפואי לנסות להעיר את הרבי, ולאחר שפקח את עיניו אמר יחד עם בני משפחתו את תפילת 'מזמור לתודה', לשמחתם של חסידיו שהתפללו בכל השעות האחרונות לרפואת הרבי, ושמחו מאד כשקיבלו את הבשורה הטובה.

יצויין כי גם בחסידות מודז'יץ קיבלו החסידים את הבשורה בשמחה גדולה לאחר שהאדמו"ר שהיה עד להתמוטטות, הוא בנוסף גם אחיו של הרבי מקוזמיר, ואמש לאחר הפינוי לבית החולים הגיע הרבי ממודז'יץ אף הוא למקום על מנת לעקוב מקרוב אחר מצבו של אחיו.

הציבור נקרא להתפלל לרפואתו של הרה"צ רבי פנחס משה בן ביילא רחל בתוך שאר חולי עמו ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר