לקראת הריבונות

השר אלי כהן בחברון: "שעה גורלית והיסטורית"

כחלק מההיערכות להחלת הריבונות, ערך שר המודיעין אלי כהן סיור בחברון והבהיר כי יחילו את הריבונות על עיר האבות. "החלת הריבונות בחברון היא חוליה נוספת בשרשרת של העם היהודי" (מדיני)

ישי כהן | כיכר השבת |
השר אלי כהן בחברון (צילום: ללא קרדיט)

כחלק מההיערכות להחלת הריבונות, קיים היום (שלישי) שר המודיעין אלי כהן סיור בחברון יחד עם הלל הורוביץ ראש המועצה ונועם ארנון דובר היישוב היהודי.

השר כהן סייר בשכונות היהודיות בעיר, בגן הארכיאולוגי בתל חברון, בשכונת תל רומידה, במוזיאון חברון בבית הדסה, בישיבת שבי חברון - שם נפגש השר עם ראש הישיבה הרב חננאל אתרוג ומאות תלמידיו שבוגריו מפארים את טובי היחידות בצה"ל, בבית - רחל ולאה שנגאל לפני מספר שנים ע"י עמותת הרחיבי, וכמובן גם במערת המכפלה.

"זכיתי היום לבקר בעיר האבות, המקום בו התחילו שורשי העם היהודי", אמר השר כהן, "הגעתי כדי להבהיר מעל לכל ספק כי במסגרת תכנית טראמפ נחיל את הריבונות גם בנחלת אבותינו, עיר האבות חברון, וניצור רצף טריטואלי של התיישבות יהודית בעיר".

השר כהן הוסיף ואמר: "אנו עומדים בפני שעה גורלית והיסטורית. החלת הריבונות בחברון היא חוליה נוספת בשרשרת של העם היהודי".

ראשי חברון הבהירו לשר כי "אין ריבונות בחברון ובהתיישבות בכלל בלי ציר החיים לירושלים. כביש 60 המחבר את חברון לירושלים חייב להיות חלק מהריבונות, ומירושלים חייב להמשיך צפונה בית אל, גוש שלה וישובי גב ההר בלב השומרון".

כמו כן הם ביקשו מהשר לפעול בממשלה לשלול מכל וכל אפשרות של הסכמה להקמת מדינה פלסטינית בליבה של ארץ ישראל. ראשי היישוב הודו לשר על מחוייבותו לחברון ולמפעל ההתיישבות בכלל בהיותו כשר הכלכלה והיום כשר המודיעין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר