שוב

תיעוד מאיראן: פיצוץ, אש ועשן בשמי טהראן

בפעם השנייה בשבוע האחרון, החריד פיצוץ מסתורי את שמי עיר הבירה טהראן, כאשר הפעם מדובר ככל הנראה בשריפה שפרצה ליד לבית חולים • במקום לפחות 13 הרוגים (בעולם)

(צילום: טוויטר)

שוב פיצוץ מסתורי באיראן: סרטונים שהופצו ברשתות החברתיות מראות פיצוץ, להבות ענק ועשן סמיך בצפון עיר הבירה טהראן. הרקע לאירוע אינו ברור.

הפיצוץ התרחש בשטח בנוי בצפיפות בצפון הבירה סמוך לבית החולים "סינא אתר". כלי התקשורת הרשמיים במדינה מדווחים על מינימום של 13 הרוגים במקום.

ג'לאל מלקי, דובר מכבי האש של טהראן, אמר לסוכנות הידיעות תסנים כי האש פרצה בקליניקה רפואית, וכי כוחות הכיבוי משיגים שליטה על הלהבות.

הוא הוסיף כי "יש אפשרות שנגרם פיצוץ ממיכלי החמצן במקום אך הפרטים המלאים של התקרית אינם ידועים עדיין ומידע נוסף בנושא יפורסם בהמשך".

מדובר בפיצוץ השני בשבוע האחרון בטהרן. ביום שישי דווח על פיצוץ גדול בבסיס הצבאי בפארצ'ין, מדרום מזרח לבירה - אז ניסו לטעון באיראן כי מדובר במיכל גז שהתפוצץ מחוץ לשטחי הבסיס.

אך תמונות הלוויין מהאזור, השוכן כ-20 ק"מ ממזרח למרכז טהראן, הראו מאות מטרים של צמחיה חרוכה, בסמוך לאתר הטילים חוג'יר. מומחים טענו כי כי הפיצוץ פגע במתקן המייצר טילים המונעים בדלק מוצק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר