"הבידוד הכי טוב"

חוזרים ל'מלוניות'; נפתחו שוב לחולים חרדים

בית הארחה בכפר תבור ובית המלון ניר עציון - אלו שני המקומות שנפתחו ביממה האחרונה כ'מלוניות החלמה' עבור מאות נשאים של נגיף הקורונה, מבני הציבור החרדי (אקטואלי)

דוד הכהן | כיכר השבת |
'ניר עציון' בגל הראשון (צילום: שמוליק חיימסון, יהודה רוזן ואורי מילר)

הזינוק בהיקף התחלואה בקורונה בישראל, שנראה כמגמה עקבית ומתמשכת, הוביל את משרד הביטחון ופיקוד העורף להיערך לפתיחה מחודשת של 'מלוניות החלמה' לחולים ברחבי הארץ, בהם כאלו הנושאות אופי חרדי במשך כל השנה, וייועדו כעת לנשאים מהמגזר.

הראשון להיענות לבקשת משרד הביטחון היה מלון ניר עציון, שנפתח היום (רביעי) בפעם השנייה לטובת חולי קורונה מהציבור החרדי, המבקשים להיות בימים אלו במקום המותאם למשפחות חרדיות.

גם ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין שוחח עם מנכ"ל ניר עציון על ההיערכות לקראת קבלת החולים, אמר לו כי "הבידוד במלונות הוא הבידוד הטוב והמועיל ביותר", הודה לו על ההירתמות לפתוח את השערים לטובת ולתועלת החולים בפעם השנייהוייחל כי "בסייעתא דשמיא נחזור לשגרה במהרה".

מנכ"ל המלון יואל רז סיפר לרובינשטיין כי הנהלת המלון הרגישה מחויבות לפתוח שוב את המלון למען החולים החרדים, למרות שלדבריו יש הזמנות רבות, רגילות, ל'בין הזמנים'. "לצערנו אנו מתורגלים ולמודי ניסיון באירוח ובהקפדה על כל כללי משרד הביטחון", הוסיף.

חגיגת בר מצווה ב'מלונית'. ארכיון

מנהל ניר עציון תיאר: "אנו עובדים במרץ כדי שהכל יהיה ערוך ומוכן לקליטת החולים מכל רחבי הארץ עד להחלמתם המלאה. לקחת חלק במאמץ הלאומי למאבק בנגיף הקורונה, המאיים על חיי כולנו - זאת שליחות. כל המנהלים והעובדים שלנו נרתמו מיד בצורה בלתי רגילה. חולי הקורונה שהיו בגל הראשון של הקורונה, הודו לנו על הדאגה הכנה של עובדי המלון כדי שתקופה לא פשוטה זו, תעבור עליהם בצורה נעימה יותר".

יצוין, כי בית הארחה בכפר תבור נפתח אף הוא ביממה האחרונה כמלונית החלמה, עבור עשרות תלמידי ישיבת בית מתתיהו, שכזכור התגלה שנדבקו בנגיף המסוכן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר