צפו במבצע

המשטרה עצרה חשודים בגניבת מים לרש"פ

הבוקר התקיים מבצע בהר חברון שבמסגרתו עצרה המשטרה ארבעה חשודים בחשד לעבירות גניבת מים ופגיעה בתשתיות מדינה באומדן של כמיליון מטרים מעוקבים של מים. צפו (ארץ)

(צילום: דוברות המשטרה)

במשטרת ישראל התנהלה חקירה סמויה בחודשים האחרונים, בשיתוף יחידת הפיקוח של המנהל האזרחי, חברת מקורות וכוחות צה"ל מחטמ"ר יהודה, בחשד לגניבת מים באמצעות התחברות באופן פיראטי לצינורות של חברת מקורות ופגיעה בתשתיות מדינה.

במהלך החקירה עלה חשד כי החשודים היו נוהגים להתחבר באופן פיראטי לצינורות של חברת מקורות המזרימים מים לאזור הישובים בהר חברון, ובדרך זו פגעו באספקה הרציפה של המים לתושבי הישובים, פגעו בתשתיות, באיכות המים, בגידולי חקלאות וגרמו לנזקים גדולים.

על פי החשד, צנרת קבע פיראטית הייתה מוסלקת בקרקע, וכך היו החשודים שואבים מים מצינורות של חברת מקורות, ובאמצעות צנרת העבירו את המים למכליות של משאיות ובדרך זו המים היו מובילים לשטחים חקלאים, מפעלים אזורי תעשיה.

הבוקר בפעילות כוחות המשטרה הפכה החקירה לגלויה עם מעצרם "על חם" של ארבעה חשודים פלסטינים, שנעצרו בעת שעסקו בשאיבת המים בתחנה הפיראטית שהוקמה לצורך כך באזור אידנה.

במהלך הפעילות נתפסו 3 מכליות של מים, צנרת פיראטית, משאבות מים ועוד. החשודים (3 בגירים וקטין) נעצרו לחקירה בחשד לפגיעה בתשתיות מדינה וגניבת מים. החקירה נמשכת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר