לא רגוע ב'ליכוד'

קרבות הדוברים: 'כמה זה 'פאתט' בגימטריה'

יו"ר הקואליציה הביע תמיכה בתקציב דו שנתי, ח"כ שלמה קרעי הגיב שזו איוולת ובתגובה ראש המטה של זוהר עקץ אותו בטוויטר. ראש המטה של קרעי לא נשאר חייב (חדשות, פוליטי)

קרעי וזוהר (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

הצהרה של ח"כ מיקי זוהר, יו"ר הקואליציה שגררה תגובה של חברו לסיעה, ח"כ שלמה קרעי, הציתה קרב טוויטר בין שני הדוברים של הח"כים.

בראיון שהעניק הבוקר (חמישי) ח"כ מיקי זוהר (הליכוד) לאודי סגל והילה קורח ב'גלי צה"ל', הוא אמר כי "עמדתי זהה לעמדה של כחול לבן, אני תומך בתקציב דו שנתי".

בתגובה לציוץ של הכתב יניר קוזין שהביא את הציטוט, הגיב ח"כ שלמה קרעי (הליכוד) לח"כ מיקי זוהר, וכתב: "תקציב דו שנתי הוא איוולת בזמן שכזה. תקציב חד שנתי יאפשר לממשלה 'לשפוך' כסף רב ומיידי לכל כך הרבה שזקוקים לכך. התקציב לאחר מכן יוכל להיות יותר מדויק ומתאים לתקופה".

קרעי הוסיף: "אני בטוח שעמדת ראש הממשלה תגבר מול החשיבה הפוליטית גרידא של כחול לבן", ועקץ: "אני מקווה שלגבי מיקי זה אישי ולא פרסונלי".

כפיר סוויסה, ראש מטה יו"ר הקואליציה מיקי זוהר, הגיב לח"כ קרעי וכתב: "כנראה שמישהו המליץ לך 'שלריב עם מיקי זוהר זה עושה כותרות'. לא יילך לך. תעדכן אותנו כמה זה 'פאתט' בגימטריה".

בתגובה, השיב לו אלעד זמיר, ראש המטה של ח"כ קרעי: "חח כפיר בינתיים היחיד שמנסה לריב זה מרבה הטייטלים. תרגיע אחי. בהצלחה. שלמה לא צריך את מיקי כדי לקבל כותרות. להיפך. תודה רבה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר