"שכחתי ברכב"

מבוכה נוספת לליברמן: נתפס בקניות ללא מסכה

זלזול בוטה, תוך הטפת מוסר לחרדים: יו"ר 'ישראל ביתנו' תועד מיפר שוב את ההנחיה - חובת עטיית מסכה - אחרי שבעבר אירח בליל הסדר והגיע להסתפר, כשהיה אסור לעשות זאת (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
ליברמן, היום (צילום: יעל חיימסון, גלי צה"ל)

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן, נצפה היום (חמישי) כשהוא מתהלך במקום ציבורי ללא מסכה על פניו, כפי שדורש החוק, שקיבל תוקף ב'צו בריאות העם' של הממשלה.

על פי הדיווח של כתבת גלי צה"ל יעל חיימסון, איווט ערך את קניותיו לכבוד שבת במעדנייה בירושלים, וכפי שניתן לראות בתמונות - הוא לא עטה מסכה על פיו ואפו.

כשהעירו לו, הגיב ליברמן במבוכה כי שכח את המסכה שלו במכונית הממתינה לו ברחוב, שילם בזריזות על המוצרים שרכש בחנות ומיהר לצאת מהמקום.

קמפיין המסכות של משרד הבריאות (ארכיון. באדיבות 'האגף להסברה')

כזכור, זו לא הפעם הראשונה שיו"ר ישראל ביתנו נתפס מיפר בגסות את ההנחיות המחייבות: על פי הדיווח של עומרי מניב ב'חדשות 13', בשיא גל הקורונה הראשון יצא ליברמן להסתפר, במספרה במרכז ירושלים שנפתחה במיוחד עבורו, זאת בניגוד גמור להנחיות שאסרו אז פתיחת מספרות.

הוא אף עשה זאת תוך התעלמות מחוקי התנועה, שכן רכבו נכנס למדרחוב בירושלים החסום לתנועת כלי רכב, וחנה בניגוד לחוק בכניסה למספרה.

כמו כן, ב'חדשות 12' פורסם כי איווט אירח בביתו שביישוב נוקדים את בנו וכלתו לסעודת ליל הסדר, בניגוד גמור להנחיות משרד הבריאות מאחר והוא בן 62 הנמצא בקבוצת סיכון.

במקום להגיב לדיווח, העדיף ליברמן לתקוף את נתניהו והחרדים. "ההחלטה של נתניהו וליצמן על סגר כללי על כלל האזרחים בערב חג הפסח, כפתרון למחדל הבדיקות המתמשך מצד אחד ובתקווה לרצות את החרדים מצד שני, היא שערורייה", אמר אז.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר