אפקט הקורונה? כך משקיעים זוגות צעירים באיכות השינה

מבצע עמינח מאפשר לזוגות צעירים לרכוש מזרן איכותי במחיר שאפשר לעמוד בו • פעם השקיעו במיטות ורכשו מזרנים זולים יותר – עכשיו משקיעים במזרן ומקבלים מיטה מתנה (צרכנות)

כשאתם ישנים טוב, אתם בטוחים יותר הן בפן הרגשי, ההתנהגותי, הקוגניטיבי (צילום: שאטרסטוק | יח"צ)

מחקרים רבים כבר הוכיחו שתפקוד יעיל של אדם בוגר תלוי במידה רבה באיכות ובכמות השינה שלו. כמובן אסור לשכוח כי מדובר בשנת לילה. מנוחת צהריים, אם תהיתם, אינה עונה על הצרכים. 'שינה בשבת תענוג' אף היא אינה מהווה פתרון לאנשים שאינם ישנים, משום שאותם מחקרים בדקו את אופן השינה וקבעו כי חוסר שינה לאורך השבוע וניסיון להשלים אותו בשבת – עלול לגרום לנזקים בטווח ארוך ואף קצר. או בקיצור, צריכים לישון כמו בני אדם.

אלא שכמות השינה אינה מספיקה כדי להבטיח את יעילות השינה, אלא תנאי הסביבה, כמו מיטה ומזרון. כשאתם ישנים טוב, אתם בטוחים יותר הן בפן הרגשי, ההתנהגותי, הקוגניטיבי, כל מרכז המוח מקבל את המנוחה לה הוא זקוק והגוף כולו מחדש את עצמו באופן ניכר. זו הסיבה שבדיוק כמו שמשקיעים בבריאות אישית – צריכים להקפיד על סביבת שינה שתאפשר שינה איכותית.

בין יתר הטיפים לשינה בחדר חשוך ללא אור כחול, שינה בחדר שקט ורגוע והימנעות מקפאין, הבסיס הוא מזרנים עם תמיכה אורטופדית מלאה, שישפרו את איכות השינה, יעזרו להירדם מהר יותר, ואפילו יסייעו למנוע הפרעות כמו דום נשימה בשינה.

מיליוני אנשים מכירים את עמינח שמייצרת יותר מ- 60 שנה את מותגי המזרנים המובילים ביותר בשוק. מזרני עמינח יוצאים תחת ידם של מומחים בתחום הייצור והפיתוח, עוברים בקרת איכות קפדנית ותשומת לב לפרטים הקטנים ביותר, וזכו להמלצתה של האגודה הישראלית לכירופרקטיקה.

אומנם תקופת הקורונה זימנה לנו עונת חתונות קצת שונה מהרגיל, האולמות גדולים – המוזמנים מועטים, אך זו גם היתה ההזדמנות ושיא הפריחה של הורים להשקיע בזוגות הצעירים שלהם ולרכוש עבורם מוצרים יותר איכותיים לבית. אם פעם התלבטו על מזרנים, והקפידו על המיטה, עכשיו עמינח מסדרת אתכם נפלא עם מבצע משתלם במיוחד. רוכשים זוג מזרנים ומקבלים שתי מיטות מתנה!

מליוני ישראלים כבר ישנים על מזרני עמינח. גם לכם מגיעה שינה בריאה ונוחה

חפשו את המבצע בחנויות המובילות, הנה רשימת חנויות>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר