"תברואה לקויה"

גנץ: נוסיף עוד מלוניות לחרדים ועובדים זרים

בעקבות המשך התפשטות הנגיף בישראל, הורה שר הביטחון להקים עוד מלוניות קורונה עבור הציבור החרדי ועבור עובדים זרים. • בקהילה הקווקזית שבדרום תל אביב - זועמים (חדשות)

אילוסטרציה. מלון דן בירושלים (צילום: Yossi Zamir/Flash90)

שר הביטחון בנימין גנץ, הודיע היום (ראשון), כי החליט להגדיל את היקף מלוניות הקורונה ב-50 אחוז, עבור הציבור החרדי ועבור העובדים זרים בדרום תל אביב.

כבר היום נפתחו שני מלוניות. אחת בתל אביב, עבור העובדים זרים שבדרום העיר, ואחת בניר עציון, עבור הציבור החרדי.

הערב, בתום הערכת מצב שנערכה במשרד הביטחון, הורה גנץ, להרחיב את מספר בתי המלון המיועדים לחולי הקורונה הנמצאים בבידוד ובימים הקרובים צפויות להיפתח עוד שתי מלוניות שלפחות אחת מהן, תהיה מותאמת לציבור החרדי.

"נכון להיום", מציינים במשרד הביטחון, "שוהים במלוניות הקורונה המופעלות על ידי משרד הביטחון וצה"ל 1,463 חולים, ובימים הקרובים, ניתן יהיה לקלוט עוד 2,000 חולים במלוניות הנוספות שייפתחו ובאלו הקיימות".

חגיגת בר מצווה ב'מלונית'. ארכיון

בקהילה הקווקזית בדרום תל אביב זועמים ואומרים: "למרות כל האמירות לאחרונה על תחילת התפרצות הגל השני של הקורונה בדרום תל אביב, עדיין אין סגר במקום".

לדברי איש העסקים "הרוסי קווקזי" מר ברוך ליוייב, "הגיעו אליו פניות מתושבי דרום תל אביב, הקובלים ומתלוננים גם על מכת חולדות ועכברים באזור, מה שמוכיח על תברואה לקויה, וגם על עובדים זרים שמסתובבים ללא מסכות וללא שמירת מרחק".

לדבריו,"זה הזמן וההזדמנות, שוועדת הקורונה, והמשרדים הרלוונטים, עם עיריית תל אביב, ייקחו את העניין ברצינות לפני שיהיה מאוחר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר