קמפינג לא; תפילה כן

הרשימה המלאה: המקומות המסוכנים, ואלו שפחות

רשימה שמפרסם משרד הבריאות חושפת את הדירוג המלא של רמת הסיכון בהידבקות בקורונה, ומתברר כי בתי הכנסת ניצבים בה גבוה. וגם: מה עם מתקני השעשועים בגנים? (ארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
חדר כושר פחות מסוכן מבית כנסת. אילוסטרציה (צילומים: פלאש 90 / shutterstock)

משרד הבריאות מפרסם היום (שני) דירוג של רמת הסיכון בהידבקות בנגיף הקורונה, ממנו עולה כי בתי הכנסת, כמו גם השתתפות בחתונות, נמצאים במקום גבוה ברשימה זו.

הסיכון החמור ביותר, כך מתברר, הוא במועדוני בילוי, וצמודים מתחת להם המקומות הבאים: בית כנסת, מסיבות, הצגות או קונצרטים, אצטדיוני ספורט ובילויים במסיבות.

סיכון גבוה, אך מעט פחות מהקודמים, ישנו בחתונות, במתקני שעשועים, באכילה במזנון, בחיבוק או לחיצת יד ובאי הקפדה על עטיית מסכה.

המקומות הבאים כבר מוגדרים כסיכון בינוני: טיסה, אכילה במסעדה, נסיעה באוטובוס או ברכבת, התעמלות בחדר כושר, באולינג, ביקור אדם זקן בביתו ומשחק כדורסל.

מעט מתחת ניצבים: מופע או קולנוע, בית ספר או קייטנה, עבודה במשרד משותף, מספרה ומשחק במגרש משחקים.

גם המקומות הבאים מסוכנים ברמה בינונית, אך פחותה מעט: רחצה בבריכה ציבורית, בילוי בקניון, שימוש בשירותים ציבוריים, פיקניק או 'על האש' מחוץ לבית ושהיה בבית מלון.

שר הבריאות בהצהרה, בתחילת 'הגל השני' (צילום: לע"מ)

מכאן והלאה הסיכון להידבקות בקורונה כבר נמוך, בסדר יורד: אירוח בבית משפחה אחרת, ביקור אצל הרופא, אכילה מחוץ לבית, קניה בסופרמרקט או מכולת, בילוי בחוף רחצה והליכה ברחוב סואן.

עוד ברשימה זו של סיכון נמוך: משחק משותף של ילדים גדולים, שימוש בשירותים בבית אחר, תדלוק בתחנת דלק, קמפינג, ביקור במוזיאון, משלוחי אוכל ופעילות פיזית בחוץ.

הרשימה של משרד הבריאות

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר