התרגשות בחסידות

פרסום ראשון: האדמו"ר מסאטמר יגיע לישראל

האדמו"ר מהר"א מסאטמר בישר היום לשני המגשרים בקרב בני הקהילה בעיר בני ברק, כי הוא מתעתד לבוא לביקור קצר בארץ הקודש - מיד לאחר ימי בין המצרים הקרובים (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

בשיחה שערך היום (שלישי) עם שני המגשרים הרב זלמן לייב וולדמן והרב מנחם גשייד, בישר האדמו"ר מהר"א מסאטמר כי הוא מתעתד לבוא לארץ ישראל לביקור בזק בן מספר ימים מיד לאחר ימי בין המצרים.

האדמו"ר הודיע למגשרים כי יקדיש את כל ימי הביקור בארץ לבני הקהילה, ויקבל את החסידים לעצה ולברכה. כל יהודי שיבקש להשיח את ליבו, יוכל להיכנס ביחידות ולהתייעץ ולהתברך.

לעת עתה לא ידוע האם הביקור יכלול גם שבת בצל האדמו"ר, דבר הדורש התארגנות מיוחדת מראש - אך בינתיים עדיין לא הוחלט על כך.

יצוין, כי בתיאום מלא ובעבודה משותפת עם הרב זלמן לייב וולדמן, המריא הרב מנחם גשייד לארצות הברית, שם נפגש לשיחות ממושכות עם אנשי ה'ועד העליון' כדי לדון בנעשה בקהילה בבני ברק ובמאמצים שנעשים כדי לאפשר את ניהול הקהילה בשקט ובשלווה

במסגרת השיחות נועד הרב גשייד לשלש פגישות ממושכות עם האדמו"ר מסטאמר, כאשר הרב וולדמן משתתף בשיחות באופן טלפוני. הפגישות נערכו ביום ראשון, אתמול והיום.

לא נמסרו פרטים אודות השיחות אך מקורבים לשני המגשרים סיפרו כי שניהם מציינים כי ייעשו מהלכים משמעותיים וחשובים שיתקבלו בברכה ע"י כל בני הקהילה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר