תיעוד מיוחד

כך חגגו בחסידות סאטמר את סיום המגיפה

קרוב לאלף זקני חסידי סאטמר, שהיו בסנכה גדולה בעקובת הקורונה, התכנסו למעמד סעודת ההודאה - כפי שהבטיח האדמו"ר לעשות סעודה מיד אחרי המגיפה • תיעוד (חסידים)

(צילומים: באדיבות מערכת בחצרות)

קרוב לאלף זקני חסידי סאטמר התכנסו למעמד סעודת ההודאה, אחרי התקופה הקשה שעברו בעקבות מגיפת ה'קורונה', ולפי החסידות האירוע נחגג עם סיום המגיפה.

המתכנסים, חברים בחבורת "אהבת קדומים", המאגדת את זקני החסידות, בני השישים ומעלה, שלומדים יחד בכל יום, בעיקר משניות על הסדר ומשתתפים בשיעורים.

בחודשים האחרונים, עם פרוץ מגיפת ה'קורונה', שהכתה קשות ביהודי ניו יורק, חברי החבורה היו בעין הסערה, כאשר רבים וטובים נספו במגיפה, בשל גילם המבוגר.

בעקבות המגיפה, רוב בני החבורה נשארו במשך חודשים ספונים בביתם, כאשר הם ממשיכים בסדר הלימוד היומי באמצעות מערכת טלפונית מיוחדת עם שיעורים ותפילות בציבור.

בסאטמר מציינים כי כפי שהבטיח האדמו"ר מסאטמר בימי המגיפה - לעשות סעודה הודאה מיד אחרי המגיפה, להודות להשם על חיינו המסורים בידיו, החליטו בחסידות לשלב את סעודת ההודאה יחד עם סיום ששה סדרי משנה הנלמד בחבורה ויחד עם שמחת שבע ברכות לנכדת האדמו"ר מסאטמר.

לכבוד האירוע, קרוב לאלף זקני החסידים הגיעו לאולמי כתר רייזל בווילאמסבורג שם התקיים המעמד הגדול בשמחה ובהודאה להשי"ת.

כ"ק האדמו"ר מסאטמר נאם לפני בני החבורה וביקש שיעבירו לבניהם וליוצאי חלציהם מה שהם ראו בדורות הקודמים. כמו כן ביקש האדמו"ר מכל בני החבורה להתנדב לעשות חסד באחד ממאות הארגונים של הקהילה, לפחות שעה אחת ביום וכן הדריך אותם כיצד למלאות את יומם בתורה ובעבודת השם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר