צפו בזעם התושבים

ביתר עילית: החלה הבריחה הגדולה מהעיר הנכנסת להסגר

כביש היציאה מהעיר החרדית ביתר עילית עמוס ברכבים של תושבים הרוצים לצאת מהמקום - שהחל מהשעה 13:00 נכנס באופן רשמי להסגר, כחלק מהמאבק בקורונה • צפו בתסכול המתפרץ (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

רבים מתושביה של ביתר עילית מנסים בשעות אלו לברוח מהעיר, שנכנס ל'סגר קורונה'. נכון לעכשיו, כוחות השיטור במקום מאפשרים להם לצאת.

כביש היציאה הראשי של העיר החרדית עמוס בשיירה ארוכה של רכבים, בתוכם ישובים התושבים המחפשים להם מקום מגורים זמני חלופי, עד לסיום הסגר.

כזכור, בשעה 13:00 נכנס לתוקפו הסגר, עליו החליטה אמש הממשלה, שנדחה בשל בקשת ראש העיר מ-08:00 לשעת צהרים זו.

התושבים הנמלטים מתוסכלים מהתנהלות הרשויות בכל הקשור לטיפול בתחלואת הקורונה בביתר, ומפקפקים במניעים העומדים מאחורי ההחלטה להטיל על המקום סגר הדוק - יותר מזה שהוטל על אלעד ועל בני ברק (ב'גל הראשון').

אליהו כהן, אחד מהם, מסביר ל'כיכר השבת' מדוע הוא כעוס מאוד: "מישהו בכלל דאג שמי שצריך פה לקבל אישורים, יקבל אותם? באו בשעה 23:00 והודיעו שיהיה סגר, בלי להודיע קודם לא לחולים, לא למבודדים ולא לאף אחד. זה פשע בל יתואר!".

"אנחנו מרגישים מאוד פגועים. כשבתל אביב היו חולים, אף אחד לא דיבר על זה... פה לא באו ובדקו מי יכול לעמוד בסגר ומי לא, זה נקרא לבוא ולהנחית. אני נפגע קשות מזה, כי כבר מהגל הראשון קשה לי עם הפרנסה, ועכשיו לא אוכל לצאת כל יום לעבודה שלי בירושלים, כי צריך להיות 'עובד חיוני' בשביל זה...", הוא מוסיף.

תושב אחר אמר במרירות: "החרדים אוהבים שדופקים אותם... הם הולכים להיבדק בצרורות. חילוני צריך להביא משכורת הביתה, אז בחיים הוא לא יילך להיבדק. כל מי שפה, תראה 200 מכוניות, יוצאים מהעיר בגלל הסגר".

צפו בתיעוד נרחב מהמקום

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר