ההלוויה - הערב

אבל כבד בחסידות גור: הגאון רבי מאיר זילברשטיין זצ"ל

הגאון רבי מאיר זילברשטיין, רב דחסידי גור בירושלים ומחותנו של האדמו"ר, נפטר במהלך השבת - חודשים אחרי שלקה באירוע מוחי. מאז, אושפז בבית החולים, שם נפטר (דיין האמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אבל כבד בכל ריכוזי חסידות גור עם היוודע פטירתו במהלך השבת של הגאון רבי מאיר זילברשטיין, רב חסידי גור בירושלים, ומחותנו של האדמו"ר, בן 85 בפטירתו.

רבי מאיר זצ"ל נולד לאביו רבי זאב וואווע זילברשטיין, שהיה אב למשפחת זילברשטיין המיוחסת והמכובדת מאד בחסידות גור, והוא היה מוכר מאד כתלמיד חכם עצום וכאחד החסידים המפורסמים ביותר שהיה אף מקורב מאד לאדמו"ר בעל ה'בית ישראל' זצוק"ל, ולאדמו"ר בעל ה'לב שמחה' זצוק"ל, ובמשך שנים רבות אף היה נוהג להסתובב בבית מדרשו של פוסק הדטר הגרי"ש אלישיב זצוק"ל, איתו היה משוחח רבות בענייני לימוד.

אחד מחסידי גור מספר בשיחה עם 'כיכר השבת' כי רבי מאיר היה מבטל עצמו לפני הרבי שליט"א מגור, ואף היה נוהג ללמוד כל סעיף בשולחן ערוך 101 פעמים.

בשנת תשמ"ד מונה לשמש כרב חסידי גור בירושלים, ולאחר מכן אף כרב הקהילה בעיר בית שמש, עד לפני כמה שנים אז מינו בחסידות את הרב רוטנברג לתפקיד.

לפני כמה חודשים לקה רבי מאיר באירוע מוחי, מאז שהה בבית החולים הרצוג, שם החזיר את נשמתו ליוצרה במהלך השבת.

רבי מאיר ז"ל הותיר אחריו את בניו הרה"ח רבי חנוך העניך, חתנו הבכור של האדמו"ר מגור, ואת בנו הרה"ח רבי יצחק מרדכי, שמשמש ר"מ בישיבת 'בית ישראל' - גור בעיר אשדוד, ואת בתו הנשואה להרה"ח רבי שלמה אירנשטיין, שמשמש בתפקיד המבקר בעיתון המודיע.

הלווייתו צפוייה לצאת הערב מבית המדרש הגדול דחסידי גור בירושלים בהשתתפות האדמו"ר.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר