"חוסר אחריות"

בדרך לסגר? עימות חריף בין נתניהו ובני גנץ

לאחר התנגדות גנץ להמלצות להטלת מגבלות דרמטיות בשל התחלואה, תקפו בליכוד את חוסר האחריות שלו ובתגובה בכחול לבן תקפו את הבריחה מאחריות של נתניהו (אקטואליה)

(צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

"נתניהו זועם על בני גנץ וכחול לבן אשר משיקולים פוליטיים מכשילים את הצעדים הדרושים לבלימת המחלה והצלת חיים", כך תקף אמש (שלישי) בכיר ב'ליכוד' את השותפים הקואליציוניים.

לדבריו, "חוסר האחריות של כחול לבן מוביל בהכרח לסגר מלא ומחירים כלכליים מיותרים. גנץ התנגד היום לכל צעד לבלימת התפשטות הקורונה שיכול למנוע את הצורך בסגר כללי בהמשך".

עוד הוא טען כי "גנץ וכחול לבן חייבים להפסיק מיד את המשחק הפוליטי בענייני הקורונה שמסכן את חייהם של אזרחי ישראל. כיוון שממשלת האחדות מחייבת החלטות בהסכמה בין הליכוד וכחול לבן, הם מטרפדים כל החלטה שלא תואמת את השיקולים הפופוליסטיים שלהם".

בתגובה, אמר בכיר בכחול לבן כי "במקום להסיר אחריות מניהול משבר הקורונה, נתניהו צריך לתת לצה"ל לנצח ולמשרד הביטחון לפקד על המערכה בשטח.

"זה לא זמן לפוליטיקה, ולא לשום קרב שאינו בשיקום הכלכלה, הבריאות והחברה. מוטב להתרכז בלהעביר את הכסף לחשבונות העצמאים שעדיין ממתינים לו. יש מי שדואג להם ויש מי שבורח מאחריות".

הרקע לעימות הנוכחי הוא ההתנגדות של גנץ להמלצת המל"ל להטיל מגבלות דרמטיות במידה והעלייה בתחלואה תימשך. כפי שדווח אמש, ההמלצות כוללות בין היתר איסור על התקהלות של מעל עשרה אנשים; סגירת בתי כנסת וישיבות; משלוחים בלבד ממסעדות; סגירת בריכות ומכוני כושר וחופי הים; ועוד.

גנץ אמר אמש כי "לא נכון לקבל החלטות על מגבלות נוספות לפני שעברו שבועיים מהמגבלות האחרונות שעליהם הוחלט וצריך לבדוק מה ההשפעה שלהן. צריך להחזיר את אמון הציבור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר