פתח תקווה

איפה ראש העיר רמי גרינברג שוהה בבידוד? בלשכתו

ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג נכנס לבידוד, כיממה לאחר שנודע לו כי שהה עם אדם שנחשף כנשא של הנגיף, אך בצעד מפתיע את הבידוד הוא עושה ב... לשכתו (אקטואלי)

ראש העיר רמי גרינברג (צילום: אולפן כיכר)

ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג נכנס לבידוד, כיממה לאחר שנודע לו כי שהה עם אדם שנחשף כנשא של נגיף ה'קורונה'.

גרינברג, כפי שדווח ב'כיכר השבת', נפגש עם הרב אליעזר שמחה וייס, חבר מועצת הרבנות הראשית, שכעבור כמה ימים התגלה כנשא של הנגיף.

מעבר לכך שהוא נכנס באיחור לבידוד, לטענתו כי לא קיבל שום הנחיה מגורם רשמי במשרד הבריאות, גרינברג בחר לבצע את הבידוד בלשכתו בעירייה ולא בביתו, כנהוג.

הציוץ שנמחק

לפי הדיווח של קורין אלבז-אלוש ב'ידיעות אחרונות' הבוקר, עובדי עירייה שהתפלאו אתמול שראש העיר לא נמצא בבידוד קיבלו תשובה כי הוא שוהה בבידוד - בלשכתו.

אחד העובדים סיפר ל'ידיעות' כי "הוא לא יוצא משם ומתעקש להמשיך לעבוד, נותרו לו ימים אחדים להיכנס לבידוד והיה נכון להראות דוגמא ולהישאר בבית, אבל רמי חייב להיות בשליטה תמיד ולא מסוגל לשחרר את הלשכה גם לימים בודדים".

בתגובה, מסר ראש העיר רמי גרינברג ל'ידיעות' כי "עד רגע זה לא קיבלתי שום הנחיה מגורם רשמי ממשרד הבריאות לגבי הנושא. למרות זאת, מתוך אחריות ודוגמא אישית, ברגע שקראתי באחד האתרים כי חולה קורונה היה באחת הישיבות שהשתתפתי בהן, ביררתי את הכללים הנדרשים מול הקב"ט העירוני והגענו למסקנה יחד שיש להיכנס לבידוד. מאותו רגע נכנסתי לבידוד על פי כל כללי הבידוד המחייבים של משרד הבריאות. במקביל אני ממשיך לנהל את ענייני העיר והתושבים כמעט 24 שעות ביממה".

רמי גריבנרג בראיון נרחב ב'אולפן כיכר'

כפי שדווח ב'כיכר', ראש העיר שמחמיר מאוד עם תושבי העיר בכל הקשור ל'קורונה', וממהר לסגור מוסדות חינוך או בתי כנסת בהם שהו חולים, מיהר למחוק מחשבון הטוויטר שלו את התיעוד מהפגישה עם הרב וייס, זמן קצר לאחר שנודע כי הרב וייס נשא של הנגיף.

בתגובה ל'כיכר השבת' מסר דובר עיריית פתח תקווה: "לאור ההנחיות החדשות, ולאחר בדיקה שנערכה מול גורמי הרשות הרלוונטיים, עולה כי ראש העיר אינו נדרש לבידוד. כמו כן, ראש העיר לא קיבל עדכון ממשרד הבריאות על כניסה לבידוד. ככל שיתקבל עדכון בנושא, ראש העיר יפעל על פי הנהלים המחמירים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר