פניה אישית לנציגים

זעקת החרדים: "תתייחסו, אנחנו במצוקה"

מוטי זורגר, היה החרדי היחיד שנאם בעצרת הענק בכיכר רבים. בראיון באולפן 'כיכר השבת', הוא פונה בכאב לנציגים החרדים: "אנחנו לא נגדכם, דברו איתנו בגובה העיניים" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

נהג האוטובוס החרדי, מוטי זורגר, שנאם בעצרת המחאה בכיכר רבין, התארח באולפן 'כיכר השבת' וזעק את זעקת העצמאיים שסובלים ממצוקה כלכלית קשה בשל נגיף הקורונה. הראיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

"אני נמצא היום בפיגור של חמישה חודשים בתשלום שכר הדירה, ויש לי הודעות מפעל הדירה מלפני שעה שהוא הולך לחפש שוכר אחר. הוא אומר את זה בעדינות כמובן.

"אני קורא כאן ישירות לידידנו היקר מאיר פרוש, יענקל ליצמן ומשה גפני, כל החבר'ה החרדים שמכירים אותי טוב מאד מזה שאני פעיל במשך שנים באגודת ישראל ובבחירות האחרונות אף הייתי פעיל מאד במטה והבאתי הרבה מאד קולות ליהדות התורה, בבקשה תתייחסו אלינו, תירימו טלפון גם כשאני צריך ולא רק כשאתם צריכים.

"אני מייצג מאחורי הרבה מאד אנשים, ספרדים ואשכנזים, חסידים וליטאים. תרימו טלפון ותנו לנו את התחושה שאיכפת לכם מאיתנו. גם אם אין לכם דרך לעזור, השתיקה שלכם גורמת לנו לחשוב פעמיים ולחשוב רע מאד.

"אנחנו לא נגדכם, וכולנו גאים על כך שהצבענו למפלגה חרדית. הספרדים לש"ס והאשכנזים ליהדות התורה, אבל אל תתבצרו בעמדות שלכם ואל תתנו לנו תחושה כאילו אנחנו לא קיימים, דברו איתנו בגובה העיניים וננסה לפתור את הבעיות יחד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר